Hvad er det for noget væske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2012

SRP

Hej piger

I går aftes og her til morgen opdagede jeg at der løb en smule vandet og klart væske ud af brystet. Jeg er 21+4? Er det starten på mælkeproduktionen eller hvad? Er ret uvidende på det punkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

livhemdrup

SRP skriver:

Hej piger

I går aftes og her til morgen opdagede jeg at der løb en smule vandet og klart væske ud af brystet. Jeg er 21+4? Er det starten på mælkeproduktionen eller hvad? Er ret uvidende på det punkt

Jeps det er det.

Nogen starter med at have løbende væsker før andre men det er ganske normalt intet farligt i det.

Anmeld

17. november 2012

SRP

livhemdrup skriver:

Jeps det er det.

Nogen starter med at have løbende væsker før andre men det er ganske normalt intet farligt i det.

Tak for svaret - godt det ikke er unormalt Tænkte bare det var lidt tidligt, men ja alle er selvfølgelig forskellige.

Anmeld

17. november 2012

AnthonsMor

SRP skriver:

Hej piger

Jeg har også haft et par dage, hvor jeg er vågnet op med små bitte pletter på min nattop, og jeg er altså kun 24+2 i dag
Så jeg tror det er forskelligt, og ganske normalt

Anmeld

17. november 2012

Clisolka

SRP skriver:

Hej piger

Ja, det er starten på mælkeproduktionen - det er meget normalt  Jeg startede 17+ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.