Sviede helt vildt :/ sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg er i uge 11 og i nat havede ig kæresten sex for 1 gang siden baby bliv lavet da jeg ikk. Har ku men da han kom op i mig igår svidede det helt vildt :/? Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

come2

Anonym skriver:

Hej jeg er i uge 11 og i nat havede ig kæresten sex for 1 gang siden baby bliv lavet da jeg ikk. Har ku men da han kom op i mig igår svidede det helt vildt :/? Hvad kan det være?

Tørhed 

Anmeld

17. november 2012

baby012

Tørhed, måske svamp ? 

Nogen gravide skal helst bruge glide creme imens de er gravide, der sker en masse med slomhinderne  

Anmeld

17. november 2012

AnthonsMor

Samleje er disideret ubehageligt for mig og min kæreste, mine slimhinder er meget hævet, men det siger min læge det ikke er noget problem, men det svider også når vi har haft sex, så jeg tror måske også du er lidt hævet og så kan det også være tørhed

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Samleje er disideret ubehageligt for mig og min kæreste, mine slimhinder er meget hævet, men det siger min læge det ikke er noget problem, men det svider også når vi har haft sex, så jeg tror måske også du er lidt hævet og så kan det også være tørhed

Tak for svar

Anmeld

17. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er helt normalt.

Slimhinderne er sarte når man er gravid.

Hvis du bruger "Intim" stikpiller, som du kan købe på apoteket, genopretter du skedens Ph-værdi og slipper for tørhed og svien, og forebygger også svampeangreb.

Læg en stikpille op i bunden af skeden efter samleje til sengetid.
Husk bind om natten og næste dag, da det giver noget snasket udflåd i døgnet efter, men det virker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. november 2012

LilleSmølf

Vi tømte også 1/4 af en tube glidecreme hver gang de første par gange (sådan føltest det i hvert fald ) for jeg var så øm. Og jeg var så træt at jeg slet ikke var ordenligt "oppe at køre" hvilekt kun gjorde det værre.

Det hjælper dog hvis du slapper rigtigt meget af og I tager det stille og roligt, og varmer rigtigt godt op først. Vi kan i hvert fald sagtens uden problemer igen (: Omend det ikke er så vildt, som det plejede at være.

Håber det løser sig

Anmeld

17. november 2012

Giraffen

Anonym skriver:

prøv at få fat i noget godt glidecreme, fx "eros bodyglide" det er godt fordi det er 100% rent rent silikone, så det er meget rarere end alt muligt andet på markedet

vi bruger det tit men det er ligeså meget for at det hele glider lidt bedre og til forspil osv, her er glidecreme ikke lig med at man ikke har lyst til hinanden, det er nærmere et godt lille krydderi

Anmeld

17. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Da jeg var gravid, havde jeg mange smerter ved samleje og sviede ret meget, vi brugte glidecream samt længere tid på forspil  

Efter samlejet gik jeg altid på wc for at få bakterierne væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.