Inspiration til neutralt baby værelse :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Møn-Mor

Jeg vidste ikke hvad jeg ventede mig, men købte ind i serien fra Vanila med Happy Cowey temaet, da vi bor på gård og faren er landmand.
Så værelset har vide vægge og wallstickers med et træ og bondegårdsdyr - det synes jeg kan gå til begge køn.

Ud kom en dreng, så nu er der også kommet lidt billeder op i farverige rammer af farfar og far der kører i traktorer ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

banana3

DKTiha skriver:

Nogen som kan hjælpe mig lidt på vej vil gerne lave et neutralt værelse til barnet når jeg er længere henne.. Men ja vil gerne have hjælp anyone

uhh, Jeg har mange idéer til når vi engang skal lave børneværelse, jeg vil også gerne hav et neutralt baby-værelse, med naturtema. bla. med den ene væg tappeseret med birketræer  tænker det kun skal være stammerne, kan se om jeg kan finde ud af at lægge nogle eksempler ind 

imgres

imgres

Håber de kan ses. 

Anmeld

18. november 2012

Tona

DKTiha skriver:

Nogen som kan hjælpe mig lidt på vej vil gerne lave et neutralt værelse til barnet når jeg er længere henne.. Men ja vil gerne have hjælp anyone

I min sidste graviditetet og igen i denne har jeg ikke kendt kønnet (fordi begge mine børn åbentbart er verdensmestre i at ligge med samlede ben og navlesnoren mellem benene til alle scanninger...også alle ekstra scanningerne og der har faktisk været mange). Nå men vi valgte grønne farver til Amandas værelse og så et safari-tema (altså sådan med elefanter, tigere, løver osv osv)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.