Inspiration til neutralt baby værelse :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. november 2012

DKTiha

Nogen som kan hjælpe mig lidt på vej vil gerne lave et neutralt værelse til barnet når jeg er længere henne.. Men ja vil gerne have hjælp anyone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Peanut

DKTiha skriver:

Nogen som kan hjælpe mig lidt på vej vil gerne lave et neutralt værelse til barnet når jeg er længere henne.. Men ja vil gerne have hjælp anyone

Kan desværre ikke hjælpe, men følger interesseret med i tråden 

Anmeld

17. november 2012

banana3

DKTiha skriver:

Mener du med møbler, noget til væggen osv? :-)

Anmeld

17. november 2012

TeamRocket

Hvis du mener sådan tema halløj så synes jeg pingu er ret neutral- og der er alt fra sengetøj og rand til legetæppe og pynt. Vi havde selv pingu tema til nr to hvor vi ikke kendte kønnet :-) ellers er jeg ret vild med bondegårdstema, det er så nemt at finde søde neutrale ting med f.eks køer, grise og får :-)

Anmeld

17. november 2012

Peanut

Nu ved jeg ikke hvad ts tænker, men jeg tænker sådan noget med farver, møbler, sengetøj, lamper, vægpynt osv osv 

Anmeld

17. november 2012

Ciss

Jeg drømte om et cremefarvet værelse dekoreret med ænder og gæs og andre fugle, da vi ventede den første. - manden var ikke enig desværre.

Tanken var at have ænder og/elle gæs på gardiner og sengerand og som vægdekoration næsten i gulvhøjde ved døren og så lade enkelte andre fugle flyve langs med loftslisten.

Anmeld

17. november 2012

Ciss

En veninde af mig havde malet barnerummet "hvidt" (ved ikke lige, hvilken afskygning det var). Så havde hun malet et stort træ i næsten fuld størrelse på den ene væg, og så havde de sat æbleformede billeder af hele familien op rundt omkring mellem bladene.

Anmeld

17. november 2012

DKTiha

det jeg mener er mht væggene , istedet for lyserødt og lyseblåt osv.. så kunne jeg godt tænke mig en anden farve som man betregter som neutralt... men er lidt på bar bund.. for vil heller ikke have det skal være sandfarvet osv og så de der væg klister man kan få og hænge op

Anmeld

17. november 2012

Happiness

Hvad med en mørk lilla? Det synes jeg kan gå begge veje. Eller lysegrøn. 

Wallstickers kunne være dyr, eller bamser i forskellige farver.

Eller en børnesang med tekst, og så kan du købe wallstickers med de dyr eller genstande der indgår. 

Måske lave en grøn farve forneden, og så hvid / lysblå øverst. Og så  sætte dyr, træer/natur for neden, så det ligner en eng, og så en sol og fugle/sommerfugle og insekter øverst. 

Anmeld

17. november 2012

DKTiha

Happiness skriver:

Hvad med en mørk lilla? Det synes jeg kan gå begge veje. Eller lysegrøn. 

Wallstickers kunne være dyr, eller bamser i forskellige farver.

Eller en børnesang med tekst, og så kan du købe wallstickers med de dyr eller genstande der indgår. 

Måske lave en grøn farve forneden, og så hvid / lysblå øverst. Og så  sætte dyr, træer/natur for neden, så det ligner en eng, og så en sol og fugle/sommerfugle og insekter øverst. 

ja det var egentlig en meget god ide tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.