Lunae skriver:
Jeg ved godt at der er mange kvinder, som ville ønske at de var i mim situation og skulle have baby, men hold op hvor er det bare ikke lutter lagkage!
Jeg er idag 7+1 og har været sygemeldt siden fredag pga blødninger, som bare ikke vil stoppe! De er aftagende, men mit udflåd er stadig lyserød/lysebrunt
jeg er blevet scannet og har set hjertelyd, så alt skulle være fint på trods af blødninger!
Derudover har jeg en vanvittig kvalme. Puha! Kaster ikke op, men har indtil nu tabt mig 2 kg. Appetitten plejer ellers ikke at fejle noget!
Ja ok, kvalme kan jo forventes i en graviditet, men samtidig har jeg en genfejl, som gør mig til den heldige vinder af blodfortyndende medicin i hele graviditeten. Dette skal tages via kanyle i maven én gang dagligt! Har taget det en uge og hele min mave er allerede et stort blåt mærke med blodspringninger - så charmerende!
Undskylder mit tudeindlæg - er bare super deprimeret over tingenes tilstand!
Ihhh du er gravid -det er gået min næse forbi.
Kæmpe stort tillykke med graviditeten.
Kender godt de der Innohep sprøjter -jeg tog to om dagen... Men synes nu hurtigt jeg fandt en god rutine med dem.
Og så kan jeg glæde dig med at de der kæmpe blå mærker forsvinder igen helt af sig selv "allerede" 3-4 måneder efter fødslen -ironi kan forekomme

Men de er det hele værd -dine børn vil have en mor der lever i bedste velgående

-blodpropper er noget farligt skidt.
Men skriv endelig hvis du har brug for at brokke -jeg synes det var rarest med folk der selv var eller havde været der som vidste præcis hvad det drejede sig om
Anmeld