Hov! Så fik jeg vist købt barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

DitteFisk

Katrine Holmberg skriver:

Vi købte vores barnevogn for en måneds tid siden, vi fik et kanon tilbud på en emmaljunga barnevogn, med lift, dyne, pusletaske m.m. for 500 kr med meget lidt overfladisk rust
Mange har sagt de syntes det var tidligt, men vi blev enige om at vi ikke ville få lige så godt et tilbud inden prinsessen melder sin ankomst  

Det var da heller ikke et tilbud man kunne afslå og nogle gange kan lidt overfladisk rust tages med en blid stålsvamp og eftersmurt med noget olie (trick fra min mor). 

Og ja, så er man jo på forkant - barnevognen er jo oftest den dyreste post, så den er rar at have overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

DitteFisk

pastry26 skriver:

Vi har også købt vores barnevogn, dog er den ikke hentet. Den kommer også først i uge 4 2013, da det er en ny odder zip på standard stel. Min mor har givet ret meget af vognen, ellers havde vi ikke haft råd, da vi begge er på su.

Vi har købt en voksi pakke dertil, da vi i forvejen har en voksipose, så har vi fået bæreplade nu samt madras, lagner, regn og mygge net osv.

Bruger ikke pusletaske, har en taske jeg er glad for, som jeg vil bruge som pusletaske.

Hov, jeg er 24+2 

Den er også rigtig fin, Odder zip dejligt med et sponsorat fra mor! Det hjælper på det. Den skal i nok blive glade for. 

Og dejligt med en voksipose, de er ellers ret pebberede, men har hørt det skulle være dét værd

Det er også rart at få alle de der praktiske ting af vejen

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

Gigl skriver:

Tidligt? Not at all  

Eller.. har ikke købt endnu. Skal hente den d. 30. nov.

Andre der allerede har købt? Jeg er kun 22+1, men fandt the one for me!

Vi købte kombivogn til pigerne i weekenden og skal hente den i løbet af denne uge

Der var lige et super godt tilbud, som vi ikke kunne modstå  

Men jeg har også hørt at der er rigtig lang leveringstid på barnevogne for tiden. Specielt Odder. Da vi købte vores, var der en anden som skulle købe en barnevogn. Hun blev lidt ked af det, da hun fik af vide at hun først kunne få den til februar, da hun havde termin i januar 

Jeg synes det er dejligt at have barnevognen på plads

Anmeld

19. november 2012

DitteFisk

Miss Church skriver:

Vi købte kombivogn til pigerne i weekenden og skal hente den i løbet af denne uge

Der var lige et super godt tilbud, som vi ikke kunne modstå  

Men jeg har også hørt at der er rigtig lang leveringstid på barnevogne for tiden. Specielt Odder. Da vi købte vores, var der en anden som skulle købe en barnevogn. Hun blev lidt ked af det, da hun fik af vide at hun først kunne få den til februar, da hun havde termin i januar 

Jeg synes det er dejligt at have barnevognen på plads

Ja, jeg har godt hørt at der er laaaange ventetider! Så tvinger det jo virkelig en til at få købt sager i god tid da

Kan godt forstå du har valgt en combi til pigerne, det må være mest praktisk for jer synes det er super spændende for jer med to vidundere i maven!

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

Gigl skriver:

Ja, jeg har godt hørt at der er laaaange ventetider! Så tvinger det jo virkelig en til at få købt sager i god tid da

Kan godt forstå du har valgt en combi til pigerne, det må være mest praktisk for jer synes det er super spændende for jer med to vidundere i maven!

Ja det gør det nemlig! Det kan man jo ikke gøre for så

Ja jeg tror også vi bliver glad for den. Den virker hvert fald god at køre med.

Det er rigtig spændende Vi glæder os så meget!

Anmeld

19. november 2012

DitteFisk

Miss Church skriver:

Ja det gør det nemlig! Det kan man jo ikke gøre for så

Ja jeg tror også vi bliver glad for den. Den virker hvert fald god at køre med.

Det er rigtig spændende Vi glæder os så meget!

Kan jeg godt forstå - jeg er lykkelig over min baby-pige i maven, kan slet ikk forestille mig tanken om to gad vide hvornår de kommer ud. Ved du sådan ca omkring hvilke uger tvillinger bliver født? 

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

Gigl skriver:

Kan jeg godt forstå - jeg er lykkelig over min baby-pige i maven, kan slet ikk forestille mig tanken om to gad vide hvornår de kommer ud. Ved du sådan ca omkring hvilke uger tvillinger bliver født? 

Nej det er også helt uvirkeligt. Tror først det går rigtig op for os, når de er født. 

Nej det er vist meget forskelligt. Men hvis jeg ikke har født før, bliver jeg sat igang omkring 38+. Men jeg tror selv de kommer omkring en måned før termin. Vil gerne hen omkring uge 36, men nu må vi se Det kan også være de slet ikke vil ud.
Min veninden som læser til jordemoder, tror de kommer i 33+ 

Det bliver også spændende med jeres lille pige. Så har du en af hver

Anmeld

19. november 2012

DitteFisk

Miss Church skriver:

Nej det er også helt uvirkeligt. Tror først det går rigtig op for os, når de er født. 

Nej det er vist meget forskelligt. Men hvis jeg ikke har født før, bliver jeg sat igang omkring 38+. Men jeg tror selv de kommer omkring en måned før termin. Vil gerne hen omkring uge 36, men nu må vi se Det kan også være de slet ikke vil ud.
Min veninden som læser til jordemoder, tror de kommer i 33+ 

Det bliver også spændende med jeres lille pige. Så har du en af hver

Ja okay du kommer nok alligevel ikke til at føde i samme måned som din termins- og mødregruppe her hihi. 

Ja, det kan jeg ikke klage over og det er ikke mindre stort fordi det er anden gang  

Pøj pøj i hvert fald, men vi snakkes nok inden tid er. 

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

Gigl skriver:

Ja okay du kommer nok alligevel ikke til at føde i samme måned som din termins- og mødregruppe her hihi. 

Ja, det kan jeg ikke klage over og det er ikke mindre stort fordi det er anden gang  

Pøj pøj i hvert fald, men vi snakkes nok inden tid er. 

Jeg tvivler hvert fald lidt på det  

Nej, tror det er ligeså stort lige meget hvor mange børn man får 

I lige måde Det gør vi

Anmeld

22. november 2012

Hullabullabulla

Gigl skriver:

Tidligt? Not at all  

Eller.. har ikke købt endnu. Skal hente den d. 30. nov.

Andre der allerede har købt? Jeg er kun 22+1, men fandt the one for me!

Vi købte vores for en månedstid siden (er 21+6 i dag) - dog skal det siges at vi købte den så tidligt fordi vores lokale Kære Børn holdte ophørsudsalg med 25% rabat..

Købte en Emmaljunga Big Star supreme med uniq stel , regnslag til 5.500..

Købte samtidig autostolen med isofixbase (Cybex aton 2) til 2.000

ville oprindeligt have købt en Odder barnevogn - men da vi selv skulle betale bliver man lidt praktisk så vi gemte restpengene til øvrige ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.