Hov! Så fik jeg vist købt barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. november 2012

DitteFisk

Tidligt? Not at all  

Eller.. har ikke købt endnu. Skal hente den d. 30. nov.

Andre der allerede har købt? Jeg er kun 22+1, men fandt the one for me!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

blomst84

Hvilken har du købt? Jeg har min Odder fra min datter, så den bliver bare arvet af lillesøster  Men kan godt huske det fede i at skulle vælge vogn osv 

Anmeld

16. november 2012

DitteFisk

blomst84 skriver:

Hvilken har du købt? Jeg har min Odder fra min datter, så den bliver bare arvet af lillesøster  Men kan godt huske det fede i at skulle vælge vogn osv 

Det må også være dejligt bare at have den! Jeg solgte min Brio fra min søn, men der er jo også gået 5 år siden han blev født nu

Har købt en Odder - jeg elskede det gamle classic look, men ikke så meget det nye og desværre udgik det gamle look i 2011. Så jeg har tyet til en brugt. Den har så kun været brugt ganske lidt af de forrige ejere, så den er i perfekt stand (det var også mit krav, hvis jeg nu SKULLE købe brugt) Og så er det jo unægteligt billigere end at købe fra ny. Så jeg er glad

Anmeld

16. november 2012

blomst84

Gigl skriver:

Det må også være dejligt bare at have den! Jeg solgte min Brio fra min søn, men der er jo også gået 5 år siden han blev født nu

Har købt en Odder - jeg elskede det gamle classic look, men ikke så meget det nye og desværre udgik det gamle look i 2011. Så jeg har tyet til en brugt. Den har så kun været brugt ganske lidt af de forrige ejere, så den er i perfekt stand (det var også mit krav, hvis jeg nu SKULLE købe brugt) Og så er det jo unægteligt billigere end at købe fra ny. Så jeg er glad

Den er også vildt fed den Odder i "gammel" stil  

Anmeld

17. november 2012

Sahara82

Vi har købt og hentet den. Er i uge 26, så synes heller ikke det er for tidligt. Vi faldt pladask for emmaljunga big star uniq i sort med alo stel. Der er fordele og ulemper ved alle barnevogne og mange der har forskellige erfaringer, men til vores behov er den helt perfekt. 

Ved nogle har synes den efter noget tid er begyndt at hælde en smule, men den kan pga stellet ikke tåle at der sidder en søskende på et søskendesæde på den eller en indkøbskurv fyldt med tunge ting. Vi skal ikke have nr to lige om lidt, så får ikke brug for søskendesædefunktionen og indkøbskurven behøver man jo ikke sætte på den. Vi er bare mega vilde med at den er sporty, ikke vejer særligt meget, rustfri, punkterfri hjul, men stadig et klassisk pænt look som er pænt når vi engang om nogle år skal have nr to 

Anmeld

17. november 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Vi har købt og hentet den. Er i uge 26, så synes heller ikke det er for tidligt. Vi faldt pladask for emmaljunga big star uniq i sort med alo stel. Der er fordele og ulemper ved alle barnevogne og mange der har forskellige erfaringer, men til vores behov er den helt perfekt. 

Ved nogle har synes den efter noget tid er begyndt at hælde en smule, men den kan pga stellet ikke tåle at der sidder en søskende på et søskendesæde på den eller en indkøbskurv fyldt med tunge ting. Vi skal ikke have nr to lige om lidt, så får ikke brug for søskendesædefunktionen og indkøbskurven behøver man jo ikke sætte på den. Vi er bare mega vilde med at den er sporty, ikke vejer særligt meget, rustfri, punkterfri hjul, men stadig et klassisk pænt look som er pænt når vi engang om nogle år skal have nr to 

Ja, det gælder jo om at vælge den vogn der passer til netop én behov  

Vi var også tæt på at vælge en Emmaljunga. Combi faktisk.. fordi vi bor i etagebygning og inde i byen.. så ville det være praktisk. Men allerinderst ønsker jeg mig jo en klassisk odder, så det ville jeg unde mig selv  

Anmeld

18. november 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Ja, det gælder jo om at vælge den vogn der passer til netop én behov  

Vi var også tæt på at vælge en Emmaljunga. Combi faktisk.. fordi vi bor i etagebygning og inde i byen.. så ville det være praktisk. Men allerinderst ønsker jeg mig jo en klassisk odder, så det ville jeg unde mig selv  

Ja da. Det er også bare med at gøre det så  De fleste får så få børn, at det er med at få den fulde oplevelse hver gang..

Anmeld

18. november 2012

Bertris

Vi købte vores barnevogn for en måneds tid siden, vi fik et kanon tilbud på en emmaljunga barnevogn, med lift, dyne, pusletaske m.m. for 500 kr med meget lidt overfladisk rust
Mange har sagt de syntes det var tidligt, men vi blev enige om at vi ikke ville få lige så godt et tilbud inden prinsessen melder sin ankomst  

Anmeld

19. november 2012

Sahara82

Katrine Holmberg skriver:

Vi købte vores barnevogn for en måneds tid siden, vi fik et kanon tilbud på en emmaljunga barnevogn, med lift, dyne, pusletaske m.m. for 500 kr med meget lidt overfladisk rust
Mange har sagt de syntes det var tidligt, men vi blev enige om at vi ikke ville få lige så godt et tilbud inden prinsessen melder sin ankomst  

Jeg synes ikke det er for tidligt, for som kæresten og jeg snakkede om er der nogle ting der er rare at få overstået tidligt i forløbet, særligt inden man bliver så stor gravid at det kan være hårdt at tage på den helt store shoppetur. Derudover skal man også tage højde for at det kan tage op til 10 uger fra man bestiller og betaler barnevognen til den er produceret og klar til afhentning. Vi vil bare gerne have det hele klar og helst ikke i sidste øjeblik inden han kommer, så jeg synes bare det er fint 

Anmeld

19. november 2012

pastry26

Gigl skriver:

Tidligt? Not at all  

Eller.. har ikke købt endnu. Skal hente den d. 30. nov.

Andre der allerede har købt? Jeg er kun 22+1, men fandt the one for me!

Vi har også købt vores barnevogn, dog er den ikke hentet. Den kommer også først i uge 4 2013, da det er en ny odder zip på standard stel. Min mor har givet ret meget af vognen, ellers havde vi ikke haft råd, da vi begge er på su.

Vi har købt en voksi pakke dertil, da vi i forvejen har en voksipose, så har vi fået bæreplade nu samt madras, lagner, regn og mygge net osv.

Bruger ikke pusletaske, har en taske jeg er glad for, som jeg vil bruge som pusletaske.

Hov, jeg er 24+2 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.