Tja, havde ikke lige troet vi skulle derind, men hellere en gang for meget end en gang for lidt ..
Jeg har bækkenløsning og de sidste 3 dage har jeg fået smerter ved siden af navlen (har oprettet en tråd omkring dette) og synes smerterne blev værre igår.
Jeg har valgt at føde i Hvidovre og bor i Roskilde (flyttede hertil for en måned siden) og vi har ikke bil, så min mor måtte kører os kl 19 igår aftes helt fra Brøndby. - Jeg ringede til FG og kunne slet ikke holde tårerne tilbage, synes det var så svært at sætte ord på mine smerter, det var nok ikke alvorligt men de ville ikke have jeg skulle være urolig så jeg skulle komme derind ..
Jeg blev tjekket på maven, av av i venstre side, men lillepigen synes ikke det var sjovt så hun sparkede tit op i jm's hånd, hehe 
Jeg fik kørt en strimmel og tjekket urinprøve (og al det basis) og alt var helt perfekt udover jeg havde lidt forhøjet blodtryk 140/81 men det er nok på grund af min overvægt.
Men ingenting alvorligt, det er nok mine ligament eller mine bækken der driller .. Nu har jeg siden haft en helt vild aktiv prinsesse og er bare så glad for alt er helt fint 
Hun har masser af plads inde i maven, min livmoder går åbenbart meget højt op og ud til siderne så hun kan rigtig lege 
Helt klart en positiv oplevelse på Hvidovre, så er helt klart blevet bekræftet i at det er der jeg skal føde 
Ville bare lige dele med jer...
Anmeld