Jer med hund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Nettemor

Hvad gør I nytårsaften? Holder I altid den hjemme, eller har I hunden med jer? Eller er den alene hjemme. Og hvordan har jeres hund det med nytår ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Janni.

Så længe vi har hunde, er vi hjemme nytårsaften. De er begge rigtig bange for fyrværkeri, fordi en tidligere nabo var så åndsvag at kaste fyrværkeri efter dem da de var hvalpe.  

Hvilket så også betyder at reaktionen er den samme når det tordner. 

Anmeld

16. november 2012

Elin_Maria

Vi tager hende med. Hun skal ALDRIG være alene nytårsaften.

Anmeld

16. november 2012

Dinna88

Vi får først vores vapsi når vi er flyttet, men hvis vi så skal feste nytårsaften, så kommer den ud til den nærmeste familie der er hjemme. Hvis det er helt skidt, så må den ene af, eller begge, blive hjemme eller tage den med til hygge Men jeg er nu også sikker på at den vil være i gode hænder ved min søster+svoger eller ved min mor.

Anmeld

16. november 2012

SussieThyssen

Mine hunde har altid haft det fint med nytår, men det er så også fordi vi ikke har gjort noget nummer ud af det, så de ikke har fået lov til at blive ophidsede eller hysteriske. Ikke noget overdreven focus på larm eller brag. Blev de utrygge, fik de et venligt klap og så snakkede vi om noget andet, så de fandt ud af, at vi ikke var urolige, og når vi ikke hidsede os op, så gjorde de heller ikke.

De har altid været hjemme, både med og uden os.
Lyset har været tændt, tv'et har kørt, og de har været de steder i huset hvor de altid har haft adgang til, så intet har ændret sig fra dagligdagen.

Ok nu har jeg fuldt ud bevidst også haft store solide hunde, der rent sindsmæssigt ikke har været noget pjat med...ikke nogle hysteriske små skødehunde her.
Og så har jeg gået til træning med dem fra de var 10 uger. De er blevet taget med ud på oplevelser, og er blevet tilvendt uro og overraskelser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2012

mth1987

Nettemor skriver:

Hvad gør I nytårsaften? Holder I altid den hjemme, eller har I hunden med jer? Eller er den alene hjemme. Og hvordan har jeres hund det med nytår ?

Vi har i de første af hundens leveår været hjemme og gjort meget ud af at vise at det er okay. Er ude med dem så de også oplever det udenfor og har været helt okay med det hvert år. Sidste år var de alene og ved jo ikk om de har hyler eller gøet men naboerne har da ikk nævnt noget

men hvis i skal noget ville jeg da syntes i sku høre om den ku komme med jer ellers om i har mulighed for at få passet den hos nogle der ikk skal det helt store den aften så det bliver stille og roligt hvis der første gang

Anmeld

16. november 2012

Lotus86

Nu har vi godt nok lige mistet vores hund, men da hun levede havde vi hende altid med, eller hun blev passet hos enten mine eller min kærestes forældre, kunne aldrig drømme om at lade hende være alene hjemme nytårsaften.

Anmeld

16. november 2012

Bebsen

Min er fuldstændig ligeglad, nogle år har hun været hjemme uden mig, andre med mig.
Når hun har været alene har jeg ladet både tv og musik være tændt, musikken selvf for at skjule bragene lidt og tv'et for at skjule lys flashene udefra lidt :-)

Anmeld

16. november 2012

*Toffee*

Nettemor skriver:

Jeg er hjemme med ham. Han er fuldstændig ligeglad med fyrværkeri, men jeg kunne ikke drømme om at lade ham være alene den aften.

Der er bare så mange forskellige ting der kan ske, så derfor skal han ikke være alene.

Anmeld

16. november 2012

Philla

Nettemor skriver:

Vi er altid hjemme med hunden. Den er så bange for "knald", at den gemmer sig på badeværelset. Så den kommer aldrig til at være alene hjemme! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.