Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min kære mand har fået ny telefon og sælger derfor hans iphone 3, den er ikke simlåst, har lidt lommeridser, og bagcover skal skiftes (har fået at vide det kan laves for 300kr) pris ide 700-800 kr kan afhentes i fredericia, vejle, århus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piap skriver: min kære mand har fået ny telefon og sælger derfor hans iphone 3, den er ikke simlåst, har lidt lommeridser, og bagcover skal skiftes (har fået at vide det kan laves for 300kr) pris ide 700-800 kr kan afhentes i fredericia, vejle, århus
Yurie skriver: den kan ikke sendes?
den kan ikke sendes?
hvor i landet bor du ??
piap skriver: hvor i landet bor du ??
Yurie skriver: helsingør og har lige fået afvide at min mobil ikke kan laves, så jeg prøver at finde ud af hvad jeg så gør, da jeg er på KH har jeg jo ikke penge til at rende rundt og købe mobiler.
helsingør og har lige fået afvide at min mobil ikke kan laves, så jeg prøver at finde ud af hvad jeg så gør, da jeg er på KH har jeg jo ikke penge til at rende rundt og købe mobiler.
vil bare helt ikke sende da jeg har været ude for nogle uheldige episoder detsvære kommer vi ikke lige til sjælland
Tullepoder skriver: Fristende
Fristende
du skal være velkommen til at komme og se den... bor i fredericia/taulov
piap skriver: vil bare helt ikke sende da jeg har været ude for nogle uheldige episoder detsvære kommer vi ikke lige til sjælland
piap skriver: du skal være velkommen til at komme og se den... bor i fredericia/taulov
Tullepoder skriver: Er det nødvendigt at skiftet bagcover, hvad fejler det?
Er det nødvendigt at skiftet bagcover, hvad fejler det?
er det en lille revne i det..ikke noget der har noget at sige for telefonen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128