Lykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Elling <3<3

Har i dag været til skanning på klinikken og vi så det smukkeste lille væsen hvis hjerte der bankede der ud af <3 <3 <3
Blommesækken var fin rund, som den skulle være, og der var simpelthen ingen ting at komme efter.

Og heldigvis for det da.

Havde virkelig afskrevet denne graviditet efter i tirsdags, men heldigvis er alt som det skal være

Er så lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

MorDk

Åhh hvor dejligt ♥ Tillykke med det *S* Det er altid dejligt at se sin lille baby derinde... Glæd dig til NF og MD! Det er stort at se sin baby udvikle sig!

Anmeld

16. november 2012

Elling <3<3

MorDk skriver:

Åhh hvor dejligt ♥ Tillykke med det *S* Det er altid dejligt at se sin lille baby derinde... Glæd dig til NF og MD! Det er stort at se sin baby udvikle sig!

Det er nemlig bare det SMUKKESTE

Kan slet ikke lande fra den lyserøde sky igen

Anmeld

18. november 2012

Anja B. Nielsen

jeg har været på bekymret for dig og har tænkt så meget på dig søde. 

Men nej hvor er jeg bare super glad for at høre det og stort stort tillykke og ja det er bare så stort og dejligt og helt ubeskriveligt når man ser den lille blup der på skærmen  Glæder mig til at følge dig her inde

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Nøj en dejlig opdatering

Stort tillykke med den lille spire

Anmeld

18. november 2012

Leyla94

Tillykke med den lille

Anmeld

18. november 2012

FrkZier

SecretMe skriver:

Har i dag været til skanning på klinikken og vi så det smukkeste lille væsen hvis hjerte der bankede der ud af <3 <3 <3
Blommesækken var fin rund, som den skulle være, og der var simpelthen ingen ting at komme efter.

Og heldigvis for det da.

Havde virkelig afskrevet denne graviditet efter i tirsdags, men heldigvis er alt som det skal være

Er så lykkelig

Anmeld

18. november 2012

Elling <3<3

Anja B. Nielsen skriver:

jeg har været på bekymret for dig og har tænkt så meget på dig søde. 

Men nej hvor er jeg bare super glad for at høre det og stort stort tillykke og ja det er bare så stort og dejligt og helt ubeskriveligt når man ser den lille blup der på skærmen  Glæder mig til at følge dig her inde

Århhh hvor er det sødt af dig.
Det varmer helt vildt

Vi er bare så lykkelige, vi skal skannes igen på tirsdag, og glæder mig bare helt vildt til at se vores lille vidunder igen

Anmeld

18. november 2012

Elling <3<3

tarkoflen skriver:

Nøj en dejlig opdatering

Stort tillykke med den lille spire

Tak skal du have

Anmeld

18. november 2012

Nessie

Dejligt at høre, at alt alligevel er som det skal være, så skønt

Tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.