Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måske du ikke er så langt henne som du kan regne dig frem til....jeg er selv gravid og efter min mens skulle jeg have termin 16 maj men er blevet scannet til 8 maj...så det passer hverken med min mens eller normale ægløsning...har åbenbart haft ægløsning to dage efter mens og blevet gravid der....så medmindre du har brugt ægløsnings test kan du godt have ægløsning helt andre dage end du regner med...
Jeg har tidligere benyttet ÆL teste, men gjorde det ikke denne gang.Plejer dog at have ÆL på nogenlunde samme tidspunkt, så jeg gik egentlig bare ud fra, at det også var tilfældet denne gang.Dvs man kan måske ikke altid gå ud fra sidste mens 1. dag eller?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SaraB skriver: Jeg har tidligere benyttet ÆL teste, men gjorde det ikke denne gang.Plejer dog at have ÆL på nogenlunde samme tidspunkt, så jeg gik egentlig bare ud fra, at det også var tilfældet denne gang.Dvs man kan måske ikke altid gå ud fra sidste mens 1. dag eller?
norenberg skriver: Nej det kan man åbenbart ikke det har passet med mine 3 førstre men her 4 gang har ægæøsningen så bare slet ikke været som den plejer...
Nej det kan man åbenbart ikke det har passet med mine 3 førstre men her 4 gang har ægæøsningen så bare slet ikke været som den plejer...
For hjerteblink ved næste scanning.
Chancen skriver: For hjerteblink ved næste scanning.
SaraB skriver: Tusind tak skal du ha!!!
Tusind tak skal du ha!!!
Camilla.. skriver: Har ikke selv prøvede det. Men håber på det bedste
Har ikke selv prøvede det. Men håber på det bedste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128