Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Kaufie

Hvor mange timer i døgnet sover jeres unger nu?

Jeg synes William har skåret gevaldigt ned uden at virke mere træt, så måske har de bare ikke brug for så meget som tidligere??

For blot en måned siden kunne jeg putte ham, så han sov ca kl 20 (+/- 20 min) og så sov han til han blev vækket omkring kl 6 (6.15-6.30 i weekender uden at blive vækket) Og så tog han 2-3 timer til middag. DP vækkede ham tit.

Dvs 12-13 timer/døgn

Nu bliver den tit hen ad 21 før han sover - og middagsluren er skåret ned til 1,5 time - max 2.

Dvs 10-11 timer/døgn

Hvad hedder anbefalingerne??? Ikke at man kan bruge det til ret meget, da jeg jo ikke kan få knægten til at sove længere bare fordi der står i en bog at han bør.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Tynen

Om Stella har skåret gevaldigt ned??! JO TAK!!

Hun sover ikke længere til middag når hun er herhjemme - Dpén kan max få hende til at sove en halv time.

Hun bliver puttet kl. 1930-20, men sover først under store protester omkring 2130-2215.
Orker til tider næsten ikke at putte hende, fordi jeg ved hvor lang tid vi skal rende op og ned af de forb*****e trapper.

Til gengæld vågner hun først 730, men alligevel...

Anmeld

4. juni 2009

ivfmarie

Malte sover fra kl. 19 (senest) til kl 6 (senest ), og så max 2 timer til middag... det må jo blive, bum bum... 13 timer.
Jeg tror det meget normalt deromkring. Dog sov Freja betydelig mere i den alder, jeg tror hun var oppe på 15 i snit!

Marie

Anmeld

4. juni 2009

Lise

Simon har også skåret noget ned... Han gider ikke sove om aftenen, så, på trods af at vi putter ham ca kl 20, bliver den ofte 22 før han sover.. Men han tager stadg 2-3 timer til middag. I tirsdags hvor jeg havde ham hjemme sov han 3½ time til middag
Min mor foreslog at vi vækker ham når han har sovet 1½-2 timer, for så måske nemmere kunne putte ham om aftenen. Men jeg tror ikke helt det er løsningen...

Nå, men han sover ca 8-9 timer om natten og 2-3 timer tl middag..

Anmeld

4. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Caroline er vist i gang med nedskæringerne. Hun sover pt. ca. kl. 20-6.30, og så tager hun 2½-3 timer i DP. Det giver 13-13½ time. Når hun er hjemme sover hun til gengæld maks 1½ time til middag, og så giver det 12 timer... Men har oplevet før, at hun har skruet ned og op igen for søvnmængden, så det kan være det kommer igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.