Støttestrømper under graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2012

MorEllen

Hej tøser!

Vil bare høre om der er mange der bruger støttestrømper for at forebygge åreknuder under graviditeten..!?
Jeg er desverre ret arvelig belastet og fik nogle grimme åreknuder under min graviditet, og jeg brugte ikke støttestrømper.. øvbøv.

Så.. er det noget I tænker over? Det vil jeg iallefall gøre næste gang jeg skal gå rundt med bule på maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Troldemommi

I min familie er vi også slemt ramt at åreknuder og blodsprængninger, så jeg købte meget tidligt en par gode støttestrømper, og jeg fik kun en grim blodsprængning nede ved  min ankel, jeg er ret sikker på jeg ikke ville være sluppet så billigt uden dem

Jeg bruger dem faktisk stadig om vinteren og de skal også på næste gang jeg bliver gravid.

Monica

Anmeld

16. november 2012

MorEllen

Monica P skriver:

I min familie er vi også slemt ramt at åreknuder og blodsprængninger, så jeg købte meget tidligt en par gode støttestrømper, og jeg fik kun en grim blodsprængning nede ved  min ankel, jeg er ret sikker på jeg ikke ville være sluppet så billigt uden dem

Jeg bruger dem faktisk stadig om vinteren og de skal også på næste gang jeg bliver gravid.

Monica

Ja, det kan man bare se Jeg synes ikke der er så meget snak om det med åreknuder osv, men jeg er helt sikker på at det må være flere der er har fået sine lange pene ben "ødelagt" efter et svangerskab. Tanken om at jeg burde bruge støttestrømper streifet mig mange gange, men jeg fik aldrig gjort tanke til handling. Nu har jeg købt er par, og bruger dem når jeg er på arbejdet. Når jeg bliver gravid igen skal de helt klart bruges flittigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.