Jeg har så svært ved at acceptere jeg skal have bækkenproblemer den her gang!! det havde jeg altså ikke første gang.. og jeg bliver ved med at overskride mine begrænsninger, med følgen at jeg får virkelig virkelig ondt i dagevis. I dag fx gået 3 kilometer, er helt færdig. Men HELT ærlig, hvorfor kan jeg ikke klare sølle 3 kilometer??
At hente vores barn i vuggestuen er et helvede.. lidt under 1,5 km hver vej. Men kan det virkelig passe jeg skal til at bruge 400 kroner på et buskort for så kort en tur? Det er virkelig mange penge!! Men jeg kan self heller ikke holde til at gå til JM eller gå til læge.. Jeg er bare så frustreret, det føles unfair. Og hvad er grænsen fra at det er bækkensmerter til decideret bækkenløsning? Hvis jeg ligger på den ene side for længe, særligt hvis det er på et hårdt underlag, kan jeg dårligt nok vende mig om igen, og har sygt ondt når jeg rejser mig.
Hvilke forholdsregler skal jeg tage? og hvordan får jeg mig selv til at tage det her alvorligt? 400 om måneden er jo bare ikke småpenge
Anmeld