At have svangerskabsforgiftning to gange i træk. ?
Jeg fødte for to år siden. Jeg fik konstateret mild/begyndende svangeskabsforgiftning tre dage over tid og blev derfor straks sat i gang og fødte 4 dage over tid.
Nu venter jeg nummer to. Denne gang ved mit første jm besøg snakkede vi om det, og hun sagde at jeg skulle være ekstra opmærksom på SSF denne gang idet jeg havde haft det før, og fordi det er samme far.
Overalt hvor jeg læser står der at man ikke skal være yderligere bekymret hvis man har haft der før osv osv. og en anden JM jeg har snakket med sagde at jeg ikke skulle være mere bekymret end andre. Det lettede lidt på tankerne
Den sidste uges tid har jeg været lidt halvslatten. Jeg har følt mig meget mere træt end jeg plejer, jeg har haft ekstrem hovedpine som først i dag på 5. dagen er begyndt at forsvinde. Derudover begyndte jeg at få hævede fingre og fødder (ikke mere end normalt) for ca 14 dage siden.
Jeg er i dag i uge 28.
Jeg er både og bekymret for SSF. Jeg har samtidigmed den sidste uges tid været lidt forkølet. Men min hovedpine har hængt ved og jeg har MEGET sjældent hovedpine. Jeg har konstant proteiner i min urin, og det lader til at være en blærebetændelse jeg bare ikke kan komme af med. Så det slører jo også lidt det andet billed. Og så denne her irriterende træthed, som jo også generelt er meget normale for gravide..
Jeg ved vil bede mig om at kontakt min JM, men lige nu søger jeg hvis der er andre der har oplevet det samme, på godt og ondt.

Anmeld