Mistede min søn pga alvorlig hjertefejl.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Englebarnet Jonas

Hvad hedder du der inde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Mor til Frederic og Freya

Englebarnet Jonas skriver:

Hvad hedder du der inde 

linda b.

Anmeld

16. november 2012

Kofoed.

Hej Maria

Jeg har selv mistet et lille vidunder. Mine datter Isabella, vi nærmer os med hastige skridt 1½ års dagen for opdagelsen af hendes død. Hun var tvilling til Anastasia og derfor følte jeg liv, men til scanning 23+4 blev hun fundet død derinde og havde været det noget tid (op til 3 uger). Mit efterforløb har så været meget anderledes end dit, da jeg skulle fuldføre graviditeten pga Anastasia. Så jeg kan ikke hjælpe med de spørgsmål.

Men du må gerne skrive privat og jeg vil gerne linke til alle mine tråde omkring det, at have mistet, både fra min, men også dem der hjalp mig med at sætte ord på tingene.

Vil skrive som en anden skrev til mig i sin tid. Velkommen til en verden, som ingen andre end os der er i den verden, forstår. Du vil ikke blive den sammen, men hvorfor skulle du? Du er blevet mor til den smukkeste dreng i verden. Du er en mor ud, husk det.

Hvis du ikke allerede er derinde, så er der en hjemmeside smaa-engle.dk som er til forældre der har mistet et (eller flere) børn, de er super søde og man kan altid finde en skulder derinde, hvis det er nødvendigt.

Hilsen Betina Mor til tvilling pigerne Anastasia og Isabella

Anmeld

16. november 2012

Englevinger

Kære du

Hvor er jeg frygtelig ked af at høre at du har mistet din søn. For små to uger siden mistede jeg selv min lille pige i 19. uge, hun led af en svær nyresygdom og var derfor ikke i stand til at leve udenfor livmoderen.

Vi har truffet en svær og stor beslutning om at afbryde vores graviditet, men vi har gjort det som ansvarlige forældre, med en enorm kærlighed til vores børn.

Jeg har det ligesom dig - jeg ønsker bare at blive gravid igen så hurtigt som muligt. Ikke for at erstatte det jeg mistede for hun vil altid være en del af mig og jeg vil aldrig glemme hende, hun er jo min første fødte, men fordi det virker som det eneste rigtige for mig. På hvidovre sagde de at vi kunne begynde igen med det samme, men de anbefalede dog at vi ventede til jeg havde fået min første menstruation, så det gør vi. Du er velkommen til at skrive til mig privat, jeg har selv brugt "forummer" meget, det er rart at tale med nogen i samme situation. Der er også en facebook side der hedder vores små engle.

Stort kram og tanker

Anmeld

16. november 2012

Englebarnet Jonas

Hvor er i søde 

Ja det er super hårdt at stå i den trælse situation..  

Jeg vil ansøge jer som venner også vil jeg kontakte jer over privat besked 

Anmeld

3. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Det gør mig ondt at I måtte afbryde graviditeten og sige farvel til jeres lille ønskebarn.

Har selv måtte afbryde en graviditet i 16. uge pga. kromosomfejl. Vi fik lov til at prøve igen så snart blødningen stoppede og vi var klar. Stoppede hurtigt med at bløde, men min krop kunne ikke finde ud af at jeg ikke var gravid mere. Fik aborten i starten af november og fik min første mens i starten af februar og var gravid igen i slutningen af marts

Blev også fuldt med ekstra scanninger og moderkagebiopsi, endte ud med en dejlig sund og rask pige.

Håber at lykken snart til smiler jer igen. Husk at få snakket om jeres tab og giv plads til at være kede, det tager tid. Smerterne og savnet forsvinder ikke, men man lære at leve med det.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.