Hej Maria

Jeg har selv mistet et lille vidunder. Mine datter Isabella, vi nærmer os med hastige skridt 1½ års dagen for opdagelsen af hendes død. Hun var tvilling til Anastasia og derfor følte jeg liv, men til scanning 23+4 blev hun fundet død derinde og havde været det noget tid (op til 3 uger). Mit efterforløb har så været meget anderledes end dit, da jeg skulle fuldføre graviditeten pga Anastasia. Så jeg kan ikke hjælpe med de spørgsmål.
Men du må gerne skrive privat og jeg vil gerne linke til alle mine tråde omkring det, at have mistet, både fra min, men også dem der hjalp mig med at sætte ord på tingene.
Vil skrive som en anden skrev til mig i sin tid. Velkommen til en verden, som ingen andre end os der er i den verden, forstår. Du vil ikke blive den sammen, men hvorfor skulle du? Du er blevet mor til den smukkeste dreng i verden. Du er en mor ud, husk det.
Hvis du ikke allerede er derinde, så er der en hjemmeside smaa-engle.dk som er til forældre der har mistet et (eller flere) børn, de er super søde og man kan altid finde en skulder derinde, hvis det er nødvendigt.
Hilsen Betina

Mor til tvilling pigerne Anastasia og Isabella
Anmeld