Mistede min søn pga alvorlig hjertefejl.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.941 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Englebarnet Jonas

Hej allesammen..  

Jeg er ny herinde og mangler lidt viden om hvordan jeg skal forholde mig til min sørgelige situation.   Jeg ventede mig den skønneste dreng Jonas..   Han var meget syg og jeg valgte af få foretaget en provokeret abort i mandags.  Da han ville få et mindre liv og 3 store operationer efter fødselen da han havde huller i sit hjerte.    efter aborten der bløder jeg ikke ret meget jeg har det rigtig godt . hvornår vil jeg kunne blive gravid igen da det brænder jeg virkelig for.   Det håber jeg at i vil hjælpe mig med.   Hilsen Maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

L&V

Englebarnet Jonas skriver:

Hej allesammen..  

Jeg er ny herinde og mangler lidt viden om hvordan jeg skal forholde mig til min sørgelige situation.   Jeg ventede mig den skønneste dreng Jonas..   Han var meget syg og jeg valgte af få foretaget en provokeret abort i mandags.  Da han ville få et mindre liv og 3 store operationer efter fødselen da han havde huller i sit hjerte.    efter aborten der bløder jeg ikke ret meget jeg har det rigtig godt . hvornår vil jeg kunne blive gravid igen da det brænder jeg virkelig for.   Det håber jeg at i vil hjælpe mig med.   Hilsen Maria 

Puha sikke en omgang Har ikke nogle trøstende ord eller noget, men tænker at i vel kan gå igang når blødningen er helt slut med mindre lægen har sagt andet

Anmeld

15. november 2012

MariaKyedDK

Hej allesammen..  

åh nej hvor forfærdeligt , har den dybeste medfølelse kan godt forstå du gerne vil være gravid igen hurtigt muligt, men hvornår det er '' tilladt '' ved jeg desværre ikke ...

men håber det bedste for dig / jer

Anmeld

15. november 2012

Englebarnet Jonas

Ja det er ubeskriveligt hårdt.  ;'(  Det er et kæmpe tab for min kæreste og mig.  ;'( Jeg håber jeg kan få en positiv snart da det virkelig er drømmen dette her.. Vi valgte beslutningen for vores søn.  ;'( Er førstegangs gravid.  

Anmeld

15. november 2012

dianaogtino

Hej allesammen..  

pyha, det gør mig ondt at hører. det skær i mit hjerte når jeg hører sådan noget ! kæmpe krammer herfra

jeg tør ikke begynde rådgive dig , da jeg ikke ved ret meget om dig , men havde det været mig selv ville jeg helt sikkert ha noget tid til at komme ovenpå efter tabet, før jeg ville begynde at tænke på at få et nyt barn..

Anmeld

15. november 2012

Englebarnet Jonas

Jeg er så smut begyndt og få snakket om vores tab med vores familie.  

Jeg tror jeg bedst muligt vil komme videre med en ny graviditet.  

Anmeld

15. november 2012

dianaogtino

Jeg er så smut begyndt og få snakket om vores tab med vores familie.  

Jeg tror jeg bedst muligt vil komme videre med en ny graviditet.  

ja hvis det er sådan i har det, er det sådan i skal gøre!

held og lykke med det hele

Anmeld

15. november 2012

Englebarnet Jonas

Diana og Tino..  

Jeg tror det vil hjælpe os utroligt meget.   Men jeg føler skyld fordi mit barn var sygt og føler mig som et rigtig dårlig mor.. Den følelse sidder bare i mig.  

Anmeld

15. november 2012

dianaogtino

Diana og Tino..  

Jeg tror det vil hjælpe os utroligt meget.   Men jeg føler skyld fordi mit barn var sygt og føler mig som et rigtig dårlig mor.. Den følelse sidder bare i mig.  

jeg er sikker på det ikke er din skyld ! og jeg er helt sikker på du bliver/er en fantastisk mor ! 

Anmeld

15. november 2012

Englebarnet Jonas

Hvor er det sødt skrevet.  ;-D  Og i lige måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.