Jeg overvejer at starte en blog. Ville du læse den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Rikke, Liam & Linus

blomst84 skriver:

Det syntes jeg er en god ide  Og i og med du blogger om dine børns handicap, kommer der jo også mere viden på nettet omkring det, og derved giver det lidt fokus 

Ja, det var da tanken. Men så skal der jo også være nogen der læser den, så den ikke kommer helt i bunden af søgeresultaterne. 

Jeg ville ihvertfald selv have syntes at det havde været rigtig rart med lidt mere info eller erfaringer fra forældre, da vi fik diagnosen. 

Nå, men der kommer mere info, når jeg når lidt længere i projektet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

blomst84

Rikke, Liam & Linus skriver:

Ja, det var da tanken. Men så skal der jo også være nogen der læser den, så den ikke kommer helt i bunden af søgeresultaterne. 

Jeg ville ihvertfald selv have syntes at det havde været rigtig rart med lidt mere info eller erfaringer fra forældre, da vi fik diagnosen. 

Nå, men der kommer mere info, når jeg når lidt længere i projektet 

Det lyder godt  Du må endelig give lyd, hvis bloggen kommer op og køre  Held og lykke med projektet 

Anmeld

15. november 2012

SussieThyssen

Rikke, Liam & Linus skriver:

Det er også helt ok at være ærlig 

Altså...hvis der nu var noget specielt vi snakkede om og du sagde at du havde nogle links liggende på din blog, som man kunne bruge i forbindelse med et eller andet, eller du fortalte noget som fangede mig, og så sagde at man kunne læse meget mere om det på din blog, så ville jeg nok gå ind og kigge...men det er også noget lidt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.