OrganiCup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.189 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2012

lhn89

Hej 

Jeg har en helt ny OrganiCup til salg. Den er stadig i original emballage og ikke engang pakket ud af post danmark kassen, som den er sendt i.

(tekst om fordelene ved OrganiCup - taget fra deres egen hjemmeside)

Hvorfor skal jeg vælge OrganiCup fremfor bind eller tamponer?

Der er tre gode grunde til at vælge OrganiCup, da det vil gavne:

1.      Din krop

Ved brug af OrganiCup er der ingen risiko for udvikling af TSS i modsætning til tamponer. Koppen kan sidde i skeden i op til 12 timer uden at udtørre eller skabe irritation i underlivet.

2.      Din økonomi

Når man har købt sin menstruationskop, behøver man ikke tænke på at skulle købe en ny de næste 10 år frem. I modsætning til engangsbeskyttelse som bind og tamponer er OrganiCup nemlig genanvendelig, og kan som sagt bruges i op til 10 år.

3.      Miljøet

OrganiCup kommer i emballage lavet af genbrugspapir og med en tilhørende opbevaringspose af 100% bomuld. Foruden de miljøvenlige materialer undgår man en masse unødvendig emballage, som ellers medfølger hver gang, man køber en pakke bind eller tamponer.

Øvrige fordele

OrganiCup er fremstillet af et blødt silikonemateriale, som sikrer, at man ikke kan mærke den. Koppen sidder fast mellem skedevæggene ved hjælp af et let vakuum, som gør den lækage-fri.

Dernæst kan OrganiCup indeholde op til 3 gange så meget som en tampon, og skal derfor kun tømmes 2-4 gange om dagen. Mange kvinder vælger at tømme den morgen og aften, og de kan derfor glemme alt om deres menstruation i løbet af dagen.

Koppen henvender sig også til den fysiskaktive kvinde, da den kan bruges under alle former for sport – også svømning. Man kan desuden også uden bekymring bruge den om natten.

Når først du har medbragt din OrganiCup, skal du ikke tænke på at komme til at mangle beskyttelse i løbet dagen, (som du måske ville gøre, hvis du brugte tamponer eller bind). Derudover fylder den mindre i tasken.

I kan læse meget mere om den (+ se video) på deres egen hjemmeside  http://www.organicup.dk/

Størrelsen er B, hvilket er til kvinder over 30 eller kvinder der har født.

Nyprisen er 319,- og jeg sælger den til 250,- inkl. fragt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg vil da lige smide en anbefaling. 

Jeg har dog divacuppen, men princippet er det samme. Jeg synes det er genialt!! Og jeg skifter aldrig tilbage til tamponer igen. 

Hvorfor bruger du den ikke selv egentlig? 

Anmeld

15. november 2012

lhn89

Rikke, Liam & Linus skriver:

Jeg vil da lige smide en anbefaling. 

Jeg har dog divacuppen, men princippet er det samme. Jeg synes det er genialt!! Og jeg skifter aldrig tilbage til tamponer igen. 

Hvorfor bruger du den ikke selv egentlig? 

Jeg har også kun hørt godt om den og har derfor også selv købt den  

Jeg har 2 stk. da jeg selv har købt en + fået en i gave, derfor sælger jeg den ene  Jeg har dog endnu ikke prøvet den da jeg pt er gravid 

Anmeld

15. november 2012

Rikke, Liam & Linus

lhn89 skriver:

Jeg har også kun hørt godt om den og har derfor også selv købt den  

Jeg har 2 stk. da jeg selv har købt en + fået en i gave, derfor sælger jeg den ene  Jeg har dog endnu ikke prøvet den da jeg pt er gravid 

Ok. Glæd dig 

Det er så nemt når man først har taget på den.

Anmeld

15. november 2012

lhn89

Rikke, Liam & Linus skriver:

Ok. Glæd dig 

Det er så nemt når man først har taget på den.

Ja det har jeg også hørt fra flere veninder  Så håber at den kommer til at leve op til mine forventninger.

Jeg kan jo nærmest kun se positive ting ved den frem for bind/tamponer! Så håber at jeg bliver glad for den 

Anmeld

22. november 2012

lhn89

29. november 2012

lhn89

2. december 2012

RiUL

Jeg vil gi 200 inkl porto

Anmeld

2. december 2012

lhn89

RiUL skriver:

Jeg vil gi 200 inkl porto

200,- inkl. Kan vi godt sige jeg sender lige en pb til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.