Hej 
Jeg har en helt ny OrganiCup til salg. Den er stadig i original emballage og ikke engang pakket ud af post danmark kassen, som den er sendt i.
(tekst om fordelene ved OrganiCup - taget fra deres egen hjemmeside)
Hvorfor skal jeg vælge OrganiCup fremfor bind eller tamponer?
Der er tre gode grunde til at vælge OrganiCup, da det vil gavne:
1. Din krop
Ved brug af OrganiCup er der ingen risiko for udvikling af TSS i modsætning til tamponer. Koppen kan sidde i skeden i op til 12 timer uden at udtørre eller skabe irritation i underlivet.
2. Din økonomi
Når man har købt sin menstruationskop, behøver man ikke tænke på at skulle købe en ny de næste 10 år frem. I modsætning til engangsbeskyttelse som bind og tamponer er OrganiCup nemlig genanvendelig, og kan som sagt bruges i op til 10 år.
3. Miljøet
OrganiCup kommer i emballage lavet af genbrugspapir og med en tilhørende opbevaringspose af 100% bomuld. Foruden de miljøvenlige materialer undgår man en masse unødvendig emballage, som ellers medfølger hver gang, man køber en pakke bind eller tamponer.
Øvrige fordele
OrganiCup er fremstillet af et blødt silikonemateriale, som sikrer, at man ikke kan mærke den. Koppen sidder fast mellem skedevæggene ved hjælp af et let vakuum, som gør den lækage-fri.
Dernæst kan OrganiCup indeholde op til 3 gange så meget som en tampon, og skal derfor kun tømmes 2-4 gange om dagen. Mange kvinder vælger at tømme den morgen og aften, og de kan derfor glemme alt om deres menstruation i løbet af dagen.
Koppen henvender sig også til den fysiskaktive kvinde, da den kan bruges under alle former for sport – også svømning. Man kan desuden også uden bekymring bruge den om natten.
Når først du har medbragt din OrganiCup, skal du ikke tænke på at komme til at mangle beskyttelse i løbet dagen, (som du måske ville gøre, hvis du brugte tamponer eller bind). Derudover fylder den mindre i tasken.
I kan læse meget mere om den (+ se video) på deres egen hjemmeside http://www.organicup.dk/
Størrelsen er B, hvilket er til kvinder over 30 eller kvinder der har født.
Nyprisen er 319,- og jeg sælger den til 250,- inkl. fragt