Mon PB er vellykket?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Bassemor<3

Mathilde J skriver:

Hej alle.

Ja, nu tør jeg ikke håbe for meget.. Men både manden og jeg tror sgu den er der allerede.

Jeg fik fjernet min hormonspiral den 18. oktober. Den 20. oktober kom min menstruation, og det stoppede den 25. oktober. Den 31. oktober havde jeg ÆL.. Så det kan jo være en realitet. Ville bare lige dele dette ene billede med jer Så må i jo sige hvad i ser. Tid ved lægen bestilles imorgen, så jeg kan få tjekket det ordentligt.

Kram herfra.

prøv at kigge på billedet og tip skærmen ! DEN ER DER SGU !

Ja jeg tør godt sige TILLYKKEEEE !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

kekp

Mathilde J skriver:

Hej alle.

Ja, nu tør jeg ikke håbe for meget.. Men både manden og jeg tror sgu den er der allerede.

Jeg fik fjernet min hormonspiral den 18. oktober. Den 20. oktober kom min menstruation, og det stoppede den 25. oktober. Den 31. oktober havde jeg ÆL.. Så det kan jo være en realitet. Ville bare lige dele dette ene billede med jer Så må i jo sige hvad i ser. Tid ved lægen bestilles imorgen, så jeg kan få tjekket det ordentligt.

Kram herfra.

Den ser positiv ud

Du kan jo evt tage en test mere. Det gjorde jeg for sådan så min første test også ud. Da jeg så testede igen næste morgen kom der to meget tydelige fine streger.

Men tillykke - ligner da bestemt at du er gravid 

Anmeld

15. november 2012

Mathilde J

Ih, hvor er i søde allesammen!  Men jeg tør jo næsten ikke håbe.. 

Testen jeg har taget idag er også positiv, men svagere end den på billedet. Har en tid ved lægen imorgen 9:30, så omkring kl 10 er der opdatering herinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.