tuder over alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Anonym trådstarter

og ih hvor er det bare pisse træls. jeg kan tude af alt. tager alt til mig for tidrn. fx idag svare min kæreste mig ikk fra 10 til 2 og jeg bliver irreteret og tuder her hjemme. er skide jaloux for tiden. jeg laver alle mulige mærkelige tanker i mit hovede for tiden som jeg ikk plejer. 

nu tuder jeg over han tog hen til en kammerat og kommer hjem ser lidt tv med mig. jeg går i seng og nu sover han på sofaen. self fori han bare er faldet i søvn.  hvor jeg hader mine homoner. øv for de da.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Camilla30

Hehe Ja man kan godt blive lidt ved siden af sig selv - det hjælper lidt når man ved det 'bare' er hormonerne der har overtaget ens humør og ikke én selv der er ved at blive gak Op med humøret! Hilsen Camilla.

Anmeld

15. november 2012

M!

Det er ganske normalt hvis du er gravid..

Jeg bliver også ramt over de mærkeligste ting ...
Igår da jeg skulle hjem til min far med min søn, så skulle vi med bussen. Jeg vinker som altid, at vi skal med - chaufføren siger OK.
På vej ind i bussen siger chaufføren så "Nej, du kan ikke være der." jeg tænker whaaaaat? Der står én tvillinge klapvogn - selvfølgelg kan vi være der... Men ak nej - vi måtte pænt vente på næste bus...

Orrrrrk jeg kunne bare mærke hormonerne eksplodere ..
Og helt ærligt, over en skide bus? Hahaha ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.