8 år... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tillykke med hende

Og sikke nogle indbydende flødeboller - hmm kunne godt spise et par stykker - sender du nogle min vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Årh søde Dot Jeg har tænkt på hvordan du transportere disse herligheder? Jeg har nemlig fødselsdag snart og tænkte om man kunne lave sådan nogle her til kontoret Evt sammen med en almindelig kage til de knap så barnlige

Heey søde...

Jeg lod dem stå i den flamingoplade også en STOR pose udover, det gik helt fint

De var helt vilde med dem, både små og store, så de skal nok forsvinde, når du tager dem med på jobbet...

Sophies klasselærer sagde, at der var blevet sagt, at flødebollerne smagte meget bedre på den måde, hi hi

Anmeld

16. november 2012

Dot D

PT skriver:

Tillykke med hende

Og sikke nogle indbydende flødeboller - hmm kunne godt spise et par stykker - sender du nogle min vej

Mange tak

Kan desværre ikke sende nogle, de blev spist rub og stub

Anmeld

16. november 2012

MariaKyedDK

Dot D skriver:

Sophie bliver 8 år i morgen. Hoooooold nu op som tiden den går

Hun ville gerne have noget med og dele ud, det skulle være pop-cakes, men det kunne jeg desværre ikke holde til at lave i dag.

Så jeg fandt på at lave disse Flødeboller på pind, med ansigter på, så var der jo lidt "pop" over det. Glæder mig til at vise hende dem i morgen....

Stort tillykke med hende ja tiden går ALT for stærkt engang imellem min søn er lige blevet 6

Hold op hvor er de gode de flødeboller virkelig kraktivt

Anmeld

16. november 2012

Dot D

MariaKyedDK skriver:

Stort tillykke med hende ja tiden går ALT for stærkt engang imellem min søn er lige blevet 6

Hold op hvor er de gode de flødeboller virkelig kraktivt

Mange tak for det

Ja, er det ikke bare vildt Har du det så ligesom mig, at de blev født "i går", synes godt nok tiden flyver.

De var også et hit blandt elever OG lærer

Anmeld

16. november 2012

MariaKyedDK

Dot D skriver:

Mange tak for det

Ja, er det ikke bare vildt Har du det så ligesom mig, at de blev født "i går", synes godt nok tiden flyver.

De var også et hit blandt elever OG lærer

Ja har det PRÆSIS på samme måde

Anmeld

16. november 2012

Dot D

MariaKyedDK skriver:

Ja har det PRÆSIS på samme måde

Det er bare for vildt... For vi bliver jo ikke ældre

Anmeld

16. november 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Heey søde...

Jeg lod dem stå i den flamingoplade også en STOR pose udover, det gik helt fint

De var helt vilde med dem, både små og store, så de skal nok forsvinde, når du tager dem med på jobbet...

Sophies klasselærer sagde, at der var blevet sagt, at flødebollerne smagte meget bedre på den måde, hi hi

Hvor skaffer man sådan en flamingoplade? hvad er det for nogle pinde du har brugt? Sugerør?

Anmeld

16. november 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Hvor skaffer man sådan en flamingoplade? hvad er det for nogle pinde du har brugt? Sugerør?

Det er en "dummie" købt hos dinkage.dk, de er egentligt til at øve sig på med pyntning af kager, men de er rigtigt gode til popcakes Jeg har brugt de "rigtige" pinde til popcakes, men tror da sagtens, at du kan bruge tykke sugerør, den vejer jo ikke så meget sådan en flødebolle

Jeg har også købt et bundt med ispinde, dem vil jeg også prøve at bruge både til popcakes og flødeboller

Anmeld

16. november 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Det er en "dummie" købt hos dinkage.dk, de er egentligt til at øve sig på med pyntning af kager, men de er rigtigt gode til popcakes Jeg har brugt de "rigtige" pinde til popcakes, men tror da sagtens, at du kan bruge tykke sugerør, den vejer jo ikke så meget sådan en flødebolle

Jeg har også købt et bundt med ispinde, dem vil jeg også prøve at bruge både til popcakes og flødeboller

Kan man kun købe de stænger på nettet? Eller også i kop og kande. ved du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.