8 år... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.001 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Dot D

Sophie bliver 8 år i morgen. Hoooooold nu op som tiden den går

Hun ville gerne have noget med og dele ud, det skulle være pop-cakes, men det kunne jeg desværre ikke holde til at lave i dag.

Så jeg fandt på at lave disse Flødeboller på pind, med ansigter på, så var der jo lidt "pop" over det. Glæder mig til at vise hende dem i morgen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

TaAsJu

Dot D skriver:

Sophie bliver 8 år i morgen. Hoooooold nu op som tiden den går

Hun ville gerne have noget med og dele ud, det skulle være pop-cakes, men det kunne jeg desværre ikke holde til at lave i dag.

Så jeg fandt på at lave disse Flødeboller på pind, med ansigter på, så var der jo lidt "pop" over det. Glæder mig til at vise hende dem i morgen....

Tillykke med hende hvor er de fine 

Anmeld

14. november 2012

Dot D

TaAsJu skriver:

Tillykke med hende hvor er de fine 

Mange tak.... Synes også de blev lidt sjove

Anmeld

14. november 2012

Kloster

Hold op, de er fede...

Så kreativ nogen kan være

Anmeld

14. november 2012

Dot D

Kloster skriver:

Hold op, de er fede...

Så kreativ nogen kan være

Tak tak, skal du have

Anmeld

15. november 2012

Tulle28

Skriiiiig du kan da give enhver mor sved på panden... De er SUPER fine og hun kan da ikke blive andet end begejstret når hun ser dem (men måske hun er lidt forvænt...?)

Hvordan har du fået dem til at sidde fast på pinden?

Har en svigerinde der ofte laver flødeboller og hun og svigermor ææææævler løs til alle der gider høre på det om hvor god hun er til det. Og de smager da også godt, men kønne er de ikke Det kunne være fedt at "sætte hende på plads" med sådan en flok der

Anmeld

15. november 2012

Dot D

Tulle28 skriver:

Skriiiiig du kan da give enhver mor sved på panden... De er SUPER fine og hun kan da ikke blive andet end begejstret når hun ser dem (men måske hun er lidt forvænt...?)

Hvordan har du fået dem til at sidde fast på pinden?

Har en svigerinde der ofte laver flødeboller og hun og svigermor ææææævler løs til alle der gider høre på det om hvor god hun er til det. Og de smager da også godt, men kønne er de ikke Det kunne være fedt at "sætte hende på plads" med sådan en flok der

Hi hi, den besked har jeg hørt før... Men som jeg plejer at svare, så kan I helt sikkert noget, jeg ikke kan

Hun blev rigtigt glad for dem, og det gjorde hendes klasse og lærere også.

De er mega nemme at lave, for jeg stikker bare pinden i, og den stopper selv ved vaffelbunden, så det kan du roligt give dig i kast med

Glasuren til øjne og mund skal være meget tyk, ellers løber den. Put glasuren i en lille frysepose, klip et LILLE hul i hjørnet og så sprøjter du bare løs. Så skal du nok få sat svigerinden på plads, hi hi

Måske Sophie er en lille smule forvent, jeg kan jo ikke sige "nej" til hende

Anmeld

15. november 2012

Nettemor

Hvor er de mega seje!
Stort tillykke med hende

Anmeld

15. november 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Hvor er de mega seje!
Stort tillykke med hende

Mange tak....

Jeg sender dit tillykke videre, mange tak

Anmeld

16. november 2012

Nettemor

Årh søde Dot Jeg har tænkt på hvordan du transportere disse herligheder? Jeg har nemlig fødselsdag snart og tænkte om man kunne lave sådan nogle her til kontoret Evt sammen med en almindelig kage til de knap så barnlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.