skal jeg teste? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg forholder mig lige anonym indtil videre...
Vi gik igang med pb for 2 mdr siden, men fik at vide af lægen at vi nok skulle stoppe og tilbage på p-piller igen, da jeg er startet på depressions medicin.. sagen er så den at vi ikke har kunnet starte endnu fordi man jo starter på 1. Mens dag som skulle være i dag.. men har ingen tegn på blødning, synes i jeg burde teste? Min mens kommer altid på datoen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Jeg forholder mig lige anonym indtil videre...
Vi gik igang med pb for 2 mdr siden, men fik at vide af lægen at vi nok skulle stoppe og tilbage på p-piller igen, da jeg er startet på depressions medicin.. sagen er så den at vi ikke har kunnet starte endnu fordi man jo starter på 1. Mens dag som skulle være i dag.. men har ingen tegn på blødning, synes i jeg burde teste? Min mens kommer altid på datoen..

Ja det synes jeg faktisk at du skal, og hvis I er igang med at forsøge at få børn og din depression ikke er et enkeltstående tilfælde så synes jeg at du skal bede om en henvisning til en psykiater som kan udskrive noget medicin du også kan blive ved med, at tage selvom du skulle blive gravid på et senere tidspunkt.

Rigtig god bedring! 

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Ja det synes jeg faktisk at du skal, og hvis I er igang med at forsøge at få børn og din depression ikke er et enkeltstående tilfælde så synes jeg at du skal bede om en henvisning til en psykiater som kan udskrive noget medicin du også kan blive ved med, at tage selvom du skulle blive gravid på et senere tidspunkt.

Rigtig god bedring! 

Tak skal du ha
Hvis jeg er gravid må jeg jo tage den med lægen om hvad vi videre gør...

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Har lige testet negativ, så må snakke med lægen i morgen..
Ingen andre der har noget at sige

Anmeld

14. november 2012

come2

Anonym skriver:

Har lige testet negativ, så må snakke med lægen i morgen..
Ingen andre der har noget at sige

Jeg ville vende den med lægen.

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg ville vende den med lægen.

Det regner jeg også med at gøre i morgen når jeg skal ned og snakke med ham i morgen.. så må vi se om mens kommer inden jeg skal snakke med ham..

Anmeld

14. november 2012

come2

Anonym skriver:

Det regner jeg også med at gøre i morgen når jeg skal ned og snakke med ham i morgen.. så må vi se om mens kommer inden jeg skal snakke med ham..

Men på den anden siden kan der også være rod i cyklus efter p piller

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Men på den anden siden kan der også være rod i cyklus efter p piller

Den har været normal til tiden de sidste 2 måneder... så skulle være mærkeligt hvis der går rod i det nu.. jeg har heller ingen tegn på mens og det har jeg normalt 3-5 dage i forvejen...

Anmeld

14. november 2012

come2

Anonym skriver:

Den har været normal til tiden de sidste 2 måneder... så skulle være mærkeligt hvis der går rod i det nu.. jeg har heller ingen tegn på mens og det har jeg normalt 3-5 dage i forvejen...

Er du lige startet på anti depressiv?

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Er du lige startet på anti depressiv?

Ja for ca 3 uger siden.. vi havde ikke startet pb hvis vi havde vist at det var en depression jeg havde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.