Jubiiiii! Vægten gør mig glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Deaktiveret profil

M (: skriver:

Haha, tro mig det gør jeg.. Det er sjovt, så meget folk minder en om (konstant) at man skal spise for to.. 

Hah, og det er bare det man IKKE skal altså..  

Men da jeg var gravid tænkte jeg også ( Jeg har lov til at spise lidt mere, og fuck om jeg ser tyk ud, jeg er jo gravid. haha) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Hah, og det er bare det man IKKE skal altså..  

Men da jeg var gravid tænkte jeg også ( Jeg har lov til at spise lidt mere, og fuck om jeg ser tyk ud, jeg er jo gravid. haha) 

Jeg spiser også kun for to af de gode ting..  

Ja, det er lidt farligt. For på den ene side kan man godt slappe lidt af og nyde det, og på den anden side så skal kiloene jo af igen!

Anmeld

14. november 2012

Deaktiveret profil

M (: skriver:

Jeg spiser også kun for to af de gode ting..  

Ja, det er lidt farligt. For på den ene side kan man godt slappe lidt af og nyde det, og på den anden side så skal kiloene jo af igen!

Ja præcis..  Jeg levede sundt de første 12 uger, så blev jeg sygemeldt og lå hjemme, så glemte jeg rugbrødsmadderne, morgenmaden og motionen.. Det blev så til nutella madder, cola og fast food... Puha..  Jeg var nærmest inde på Just-eat.dk hver dag. 

Anmeld

14. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Ja præcis..  Jeg levede sundt de første 12 uger, så blev jeg sygemeldt og lå hjemme, så glemte jeg rugbrødsmadderne, morgenmaden og motionen.. Det blev så til nutella madder, cola og fast food... Puha..  Jeg var nærmest inde på Just-eat.dk hver dag. 

Det er også ret demotiverende bare at ligge hjemme, og jeg spiser personligt mere, hvis jeg keder mig, så den fælde ville jeg også falde i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.