Jubiiiii! Vægten gør mig glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Deaktiveret profil

Puha.. 2 kilo mere til samlingen, dvs minus 22 kilo siden 30 september! - Selvfølgelig har jeg født og tabt en del derfra, men vejer nu 73, hvilket er mindre end før jeg blev gravid!! 

Ja, jeg mangler stadig 10 kilo før jeg er tilfreds ca, men hold nu op hvor jeg elsker mit spejlbillede selvom maven hænger lidt og bollehåndtagene stadig er der! 

Jeg fejrede mit vægttab med 7 Km gåtur med barnevogn, efterfulgt af aftensmad fyldt med broccoli, gulerødder og fuldkornspasta! 

Jubiii, hvor er jeg glad... 

Bare en lille glad hilsen herfra mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Puha.. 2 kilo mere til samlingen, dvs minus 22 kilo siden 30 september! - Selvfølgelig har jeg født og tabt en del derfra, men vejer nu 73, hvilket er mindre end før jeg blev gravid!! 

Ja, jeg mangler stadig 10 kilo før jeg er tilfreds ca, men hold nu op hvor jeg elsker mit spejlbillede selvom maven hænger lidt og bollehåndtagene stadig er der! 

Jeg fejrede mit vægttab med 7 Km gåtur med barnevogn, efterfulgt af aftensmad fyldt med broccoli, gulerødder og fuldkornspasta! 

Jubiii, hvor er jeg glad... 

Bare en lille glad hilsen herfra mig.. 

Hvor er du sej! Keep up the good work! 

Anmeld

14. november 2012

Deaktiveret profil

M (: skriver:

Hvor er du sej! Keep up the good work! 

Tusind tak skal du ha..  

Ja, jeg bliver ved! Fitness har simpelthen stjålet mit hjerte, jeg elsker det! 

Anmeld

14. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Tusind tak skal du ha..  

Ja, jeg bliver ved! Fitness har simpelthen stjålet mit hjerte, jeg elsker det! 

Åha, bare det var mig! 

Anmeld

14. november 2012

Deaktiveret profil

Åha, bare det var mig! 

Årrrrh... Du er jo gravid, så du skal ikke træne for hårdt.. Udover det så ser du fantastisk ud på billedet og ligner ikke en der trænger til at tabe nogle kilo. 

Anmeld

14. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Årrrrh... Du er jo gravid, så du skal ikke træne for hårdt.. Udover det så ser du fantastisk ud på billedet og ligner ikke en der trænger til at tabe nogle kilo. 

Tak, hvor er du sød..  Jeg havde et større vægttab før min graviditet (-11 kg), og var kun 3 kg fra min idealvægt - så satser på at nå derned, når den lille kommer til verden (:

Anmeld

14. november 2012

Deaktiveret profil

Tak, hvor er du sød..  Jeg havde et større vægttab før min graviditet (-11 kg), og var kun 3 kg fra min idealvægt - så satser på at nå derned, når den lille kommer til verden (:

Hehe..  Det skal du nok klare efter graviditeten, det er jeg sikker på..

Anmeld

14. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Hehe..  Det skal du nok klare efter graviditeten, det er jeg sikker på..

Haha, så må vi se, om motivationen kommer tilbage - lige nu er der sgu ikke meget diciplin

Anmeld

14. november 2012

Deaktiveret profil

Haha, så må vi se, om motivationen kommer tilbage - lige nu er der sgu ikke meget diciplin

Haha, det er da også klart den er væk nu!... Du har en god undskyldning, nyd det så længe du kan..

Anmeld

14. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Haha, det er da også klart den er væk nu!... Du har en god undskyldning, nyd det så længe du kan..

Haha, tro mig det gør jeg.. Det er sjovt, så meget folk minder en om (konstant) at man skal spise for to.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.