Uge 32 plus, hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. november 2012

mvg1985

Hej piger, jer der er deromkring. Hvordan har i det?Hvad har i af gener? Er i trætte, ondt i ben, bækken, bliver i forpustede af at sidde stille? Er jeres mave sunket? Har i hovedpine, kvalme?Skriv hvordan i har det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

mvg1985

Slet ingen?

Anmeld

15. november 2012

FruK

Hej 

Jeg er 32+5 i dag.

Jeg er lige blevet sygemeldt på deltid, fordi jeg har en masse plukkeveer. Og det har hjulpet.

Jeg har ikke bækkenløsning eller ondt andre steder, men jeg bliver forpustet af ingenting og begynder at føle mig lidt besværet. Jeg er normalvægtig og har taget omkring 8 kg på, så det er ok - men føler mig alligevel som en elefant! 

Sover ikke vildt godt om natten, dels på grund af at jeg ikke ligger så godt og vågner hver gang jeg skal dreje mig og dels fordi jeg slet ikke kan få luft gennem næsen og derfor tørrer fuldstændig ud i munden - ligesom når man er syg. 

Det giver så også lidt ekstra træthed om dagen. Når jeg har gået/stået en del i løbet af dagen føles det som om baby ligger helt nede på min blære og presser ned - av av.

Og så længes jeg bare virkelig meget efter at få farvet hår! 

Bortset fra alle de småskavanker har jeg det fint. 

Hvordan har du det?

Anmeld

15. november 2012

Camilla30

Hej Jeg er i dag 34+6, har det fantastisk og ikke tidligere nydt min graviditet så meget,  som jeg gør nu. Har haft opkast, kvalme og hovedpine de første 28 uger, men lige nu føler jeg mig symptomfri og det er så rart. Er lidt fysisk besværet af den store mave og får lidt vand i kroppen og lidt træt og let til at blive udmattet, men ellers synes jeg alt er fint. Maven er 'faldet ned' det gjorde den i uge 32, det betyder at lillepigen er lidt mere i berøring med min blære og det giver lidt flere toiletbesøg, til gengæld er der blevet mere plads oppe omkring lungerne og jeg bliver ikke længere sparket op under ribbenene. Håber også du har det godt i graviditeten  Hilsner fra Camilla. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.