skidt tilpas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. november 2012

nataschamus

Hej piger

Jeg ville høre om der var andre der rendte rundt og er skidt tilpas , sådan kvalme, en raskløshed , ikke hsr lyst til at være alene , men heller ikke har lyst til qt snakke ?

Jeg går nemlig og har haft der de sidste par dage :/

34+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

tarkoflen

nataschamus skriver:

Hej piger

Jeg ville høre om der var andre der rendte rundt og er skidt tilpas , sådan kvalme, en raskløshed , ikke hsr lyst til at være alene , men heller ikke har lyst til qt snakke ?

Jeg går nemlig og har haft der de sidste par dage :/

34+3

Øv hvor træls for dig jeg har ikke prøvet det endnu, men det kan være det kommer...

Kan du ikke gøre et eller andet godt for dig selv? Forkæle dig med et langt dejligt bad, lidt hårmaske og ansigtsmaske og noget god afslapning? Det kunne lyde til, at du trænger til det?

Jeg sender et stort i din retning

Anmeld

14. november 2012

nataschamus

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls for dig jeg har ikke prøvet det endnu, men det kan være det kommer...

Kan du ikke gøre et eller andet godt for dig selv? Forkæle dig med et langt dejligt bad, lidt hårmaske og ansigtsmaske og noget god afslapning? Det kunne lyde til, at du trænger til det?

Jeg sender et stort i din retning

Jo har prøvet , men syns ikke rigtigt det virker :/

Syns nemlig os hun er blevet utrolig stille derinde de sidste 2 dage ? Så blev lidt bekymret for om det kunne være fordi der var noget gslt jeg fik det sådan :/

Anmeld

14. november 2012

tarkoflen

nataschamus skriver:

Jo har prøvet , men syns ikke rigtigt det virker :/

Syns nemlig os hun er blevet utrolig stille derinde de sidste 2 dage ? Så blev lidt bekymret for om det kunne være fordi der var noget gslt jeg fik det sådan :/

Det kan jeg godt forstå!

Måske der ikke er så meget plads tilbage derinde mere? Hvis du er bekymret, så synes jeg da du skal tage fat i din læge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.