så blev vandrejournalen lavet :D jubiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2012

DKTiha

Yes langt om længe er jeg nået så langt at jeg nu har fået lavet vandrejournal, er blevet sendt ind i systemet til Nakkefold og misdannelses scanning og så flere scanninger i mellem nakkefold og md da jeg har tabt 8 gange før, og har en cyste stadigvæk på højre æggestok

- nå, men min læge valgte lige at han ville se scanning af den lille, og fik for første gang set vores lille blob...

og han fik den til at danse .... haha kæft hvor så det sjovt ud .. den lå ellers og sov til at starte med... også skubbede han lige til den, også lå den ellers bare og dansede Gangnam style på fulde gardiner xD

nååå... men nu skal jeg så bare vente på en tid til nakkefolden

det var en lille update herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

MorDk

Dejligt at scanningen gik godt *S* Man bliver så glad efter en god scanning. Det er så skøøønt at få et kig ind til sin baby ♥

Anmeld

14. november 2012

DKTiha

MorDk skriver:

Dejligt at scanningen gik godt *S* Man bliver så glad efter en god scanning. Det er så skøøønt at få et kig ind til sin baby ♥

hihi ja det er rigtig skønt... ingen af os havde dog regnet med at se den danse. så det var meget specielt...

Anmeld

14. november 2012

MorDk

DKTiha skriver:

hihi ja det er rigtig skønt... ingen af os havde dog regnet med at se den danse. så det var meget specielt...

Det er en rigtig stor oplevelse ♥

Anmeld

14. november 2012

LMX

Skøn update. Håber på et ukompliceret forløb til dig og baby

Anmeld

14. november 2012

DKTiha

LMX skriver:

Skøn update. Håber på et ukompliceret forløb til dig og baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.