Så starter Oliver i vuggestue 1/12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. november 2012

RiUL

Hej piger

Så dumpede der et brev ind i e-boksen, om at Oliver har fået plads i vuggestuen pr.1/12  

Lige nu går han i privat DP, og det er vi da også glade for, men hun har haft lige lovlig mange sygedage og hendes pasningstider passer ikke ind hos os. Men det er da med vemod at jeg skal flytte ham, allerede efter 3 mdr. Men vi fik at vide af pladsanvisningen at han først fik en plads til sommer (???) Så vi blev lidt overraskede

Jeg meddelte det til Olivers dagplejemor idag, og øv hvor hun blev skufftet (/sur) Og hun mente jo bestemt ikke at han var klar til vuggestue endnu, fordi han ikke går endnu. 

Så jer mødre, med vuggestuebørn der ikke går/gik ved start, hvordan har jeres babyer "oplevet" vuggestuen? 

Synes selv det er lidt fjollet at sige, og er sikker på at Oliver er klar! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

SaNiNa

Hvor er det da dejlig for jer når i nu har ønsket vuggestue og selvfølgelig hun jer dp´er skuffet, hun har fået et forhold til jeres dreng og nu skal hun højst sandsynlig starte forfra med en der er yngere igen...

men sådan er det jo at være dp´er det er ikke altid børnene bliver der i de 2-2½ år som man regner med

Anmeld

14. november 2012

maryjane

Ej hvorfor har det noget med at kunne gå at gøre? Hm, nå men kan da sige at Karla startede i VS da hun var 10 mdr og opstarten var lidt hård for hende ja, men nu elsker hun at være der. Selvom hun er 14 mdr snart, og ikke kan gå endnu.

Held og lykke med det, er sikker på det nok skal blive godt.

Her havde den knap så sjove opstart ikke noget med den manglende evne til at gå at gøre.

Anmeld

14. november 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Hej piger

Så dumpede der et brev ind i e-boksen, om at Oliver har fået plads i vuggestuen pr.1/12  

Lige nu går han i privat DP, og det er vi da også glade for, men hun har haft lige lovlig mange sygedage og hendes pasningstider passer ikke ind hos os. Men det er da med vemod at jeg skal flytte ham, allerede efter 3 mdr. Men vi fik at vide af pladsanvisningen at han først fik en plads til sommer (???) Så vi blev lidt overraskede

Jeg meddelte det til Olivers dagplejemor idag, og øv hvor hun blev skufftet (/sur) Og hun mente jo bestemt ikke at han var klar til vuggestue endnu, fordi han ikke går endnu. 

Så jer mødre, med vuggestuebørn der ikke går/gik ved start, hvordan har jeres babyer "oplevet" vuggestuen? 

Synes selv det er lidt fjollet at sige, og er sikker på at Oliver er klar! 

Ej, dét er da bare super skønt for jer!

Sys da ikke hun kan tillade sig at sige sådan???

Altså, William går godt nok i dp (og fælles legestue onsdag) .. han kravler da stadig, der har ingen problemer været ! Heller ikke i legestuen når de er mange. Han er den eneste der ikke kan gå.. (og også den yngste)!

Så go for it... håber I får en god opstart!

Anmeld

15. november 2012

RiUL

SaNiNa skriver:

Hvor er det da dejlig for jer når i nu har ønsket vuggestue og selvfølgelig hun jer dp´er skuffet, hun har fået et forhold til jeres dreng og nu skal hun højst sandsynlig starte forfra med en der er yngere igen...

men sådan er det jo at være dp´er det er ikke altid børnene bliver der i de 2-2½ år som man regner med

Vi har jo Oliver hos en privat dp, og hun har ingen form for uddannelse. Og hun vil meget gerne belære os om hvordan vi skal gøre med vores søn, så hun kan gøre mig rigtig usikker.. Og føler at der har været forskelsbehandling på børnene. Så glæder mig til vuggestuestart

Anmeld

15. november 2012

RiUL

maryjane skriver:

Ej hvorfor har det noget med at kunne gå at gøre? Hm, nå men kan da sige at Karla startede i VS da hun var 10 mdr og opstarten var lidt hård for hende ja, men nu elsker hun at være der. Selvom hun er 14 mdr snart, og ikke kan gå endnu.

Held og lykke med det, er sikker på det nok skal blive godt.

Her havde den knap så sjove opstart ikke noget med den manglende evne til at gå at gøre.

Hvor er det dejligt at høre at hun har fået det godt i vuggestuen, trods den hårde start

Jeg er sikker på at det bliver en fest for Oliver med alle de børn

Anmeld

15. november 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Ej, dét er da bare super skønt for jer!

Sys da ikke hun kan tillade sig at sige sådan???

Altså, William går godt nok i dp (og fælles legestue onsdag) .. han kravler da stadig, der har ingen problemer været ! Heller ikke i legestuen når de er mange. Han er den eneste der ikke kan gå.. (og også den yngste)!

Så go for it... håber I får en god opstart!

Tak for det søde

Er sikker på at Oliver vil elske det! Synes han dp har været lidt meget syg (fravær) i de 3 mdr han har været der, og hun har hele tiden haft undskyldninger for at de ikke er startet i legestue/rytmik. Og så lugter min skønne unge ALTID af røg når han kommer hjem

Anmeld

15. november 2012

SaNiNa

RiUL skriver:

Vi har jo Oliver hos en privat dp, og hun har ingen form for uddannelse. Og hun vil meget gerne belære os om hvordan vi skal gøre med vores søn, så hun kan gøre mig rigtig usikker.. Og føler at der har været forskelsbehandling på børnene. Så glæder mig til vuggestuestart

øv hvor træls de kommunale dagplejer er heller ikke uddannet som sådan de får nogle kursuser løbende men ellers ikke.

Men forskelsbehandling må ikke forfinde og belære jeg som hun da overhovede ikke gør, hun kan give jer råd men lige frem belærer skal hun da ikke i skal nok finde ud af om det er rigtig eller forkert.

Det må vi andre da også med Naia er det jo anden gang så vi ved jo hvordan vi skal forholde os, men med Nicklas sker der jo hele tiden nye ting og udfordringer som vi skal tage stilling til og nogle gange er det så bare ikke den rigtig vi har taget og så ved vi det til næste gang.

Vi er jo kun mennesker.

Håber i bliver rigtig glad for vuggestuen

Anmeld

15. november 2012

Ka+Ma=Be

ARRRJ! Hvor kommer hun altså med mange sure opstød!  

Selvfølgelig betyder da det ingenting om han går eller ej - det er da de færreste børn der går inden de starter i institution!  

Benjamin startede da han var 10 måneder og det gik helt fantastisk! Han fik en del knubs da han lærte at gå, men det ville han jo have gjort ligemeget hvor han var

Jeg tror at Oliver vil ELSKE vuggestuen!   Han vil da elske alle de børn og alt den aktivitet der er! Jeg tror bestemt han vil trives som vuggestuebarn.

Anmeld

16. november 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

ARRRJ! Hvor kommer hun altså med mange sure opstød!  

Selvfølgelig betyder da det ingenting om han går eller ej - det er da de færreste børn der går inden de starter i institution!  

Benjamin startede da han var 10 måneder og det gik helt fantastisk! Han fik en del knubs da han lærte at gå, men det ville han jo have gjort ligemeget hvor han var

Jeg tror at Oliver vil ELSKE vuggestuen!   Han vil da elske alle de børn og alt den aktivitet der er! Jeg tror bestemt han vil trives som vuggestuebarn.

Jeg glæder mig i hvert fald til han starter

- Er sikker på at han vil elske at der er "mange" børn, og der sker noget Ih  

Vi skal ned og besøge vuggestuen på mandag, blir spændende

Nu har han heller ikke været i dp i 14 dage pga sygdom her og derhenne.. Suk.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.