Overdrevet træt i sidste trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Kofoed.

LilleNyPåVej skriver:

Ups, glemmer faktisk og tage de åndssvage piller  

Og sussie spørger dig om det samme som jeg smut heller til lægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Miin'Baby'Mus

Kofoed. skriver:

Og sussie spørger dig om det samme som jeg smut heller til lægen.

ih altså 

Anmeld

14. november 2012

2babygirls

LilleNyPåVej skriver:

Hej piger.

Jeg har siden søndag, måske, oplevet at jeg egentligt kan være ovenpå om morgenen, men så går der et par timer og så falder mit energi niveau drastisk på ingen tid og jeg bliver helt ør og groggy. Føler at jeg har brug for at sove og kan endda sidde og lukke helt af for omverdenen fordi jeg bare er alt for træt til at registrerer noget 

Ja søndag gav jeg mig endda til at græde af udmattelse fordi jeg simpelthen var så træt og vi skulle afsted i byen  Havde abselut ingen energi og gloede, bare ud af vinduet, i bilen hele turen - normalt sidder jeg og skråler til musikken i bilen og har det sjovt, men havde nu allermest lyst til bare at slukke for det.

Har andre prøvet det?

Hmm... Jeg er også i 3. trimester og synes min træthed er gået meget væk... Jeg står op med min familie kl 6.20 og er på hele dagen indtil kl rammer 20-21 stykker, så begynder jeg at kravle i fosterstilling under mit tæppe på sofaen..

Husk nu dine vitaminer!!

Anmeld

14. november 2012

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Hmm... Jeg er også i 3. trimester og synes min træthed er gået meget væk... Jeg står op med min familie kl 6.20 og er på hele dagen indtil kl rammer 20-21 stykker, så begynder jeg at kravle i fosterstilling under mit tæppe på sofaen..

Husk nu dine vitaminer!!

Ja, det er nok vitaminerne der gør det så. Må huske at tage dem lidt oftere 

Anmeld

14. november 2012

Miss BananaHammock

LilleNyPåVej skriver:

Hej piger.

Jeg har siden søndag, måske, oplevet at jeg egentligt kan være ovenpå om morgenen, men så går der et par timer og så falder mit energi niveau drastisk på ingen tid og jeg bliver helt ør og groggy. Føler at jeg har brug for at sove og kan endda sidde og lukke helt af for omverdenen fordi jeg bare er alt for træt til at registrerer noget 

Ja søndag gav jeg mig endda til at græde af udmattelse fordi jeg simpelthen var så træt og vi skulle afsted i byen  Havde abselut ingen energi og gloede, bare ud af vinduet, i bilen hele turen - normalt sidder jeg og skråler til musikken i bilen og har det sjovt, men havde nu allermest lyst til bare at slukke for det.

Har andre prøvet det?

Har tit prøvet det - tror det er helt normalt! Men har også opdaget at ofte er det mit blodsukker der er lavt også skal jeg bare lige spise lidt og så er jeg tip top klar igen.

Anmeld

14. november 2012

Miin'Baby'Mus

Miss BananaHammock skriver:

Har tit prøvet det - tror det er helt normalt! Men har også opdaget at ofte er det mit blodsukker der er lavt også skal jeg bare lige spise lidt og så er jeg tip top klar igen.

Årh ja, det kunne da også være en mulighed - er nemlig ikke så god til at lave mig noget mad imens at kæresten er på arbejde 

Anmeld

14. november 2012

Camilla30

Er i uge 35 og kender det godt! Nogle dage føles det som om jeg er ved at dø af træthed og føler ligesom dig, at jeg sover selvom jeg er vågen - lukker af, stener og er ved at tude, hvis der sker det mindste som jeg skal gøre eller forholde mig til hehe Jeg har lige fået tjekket blodprocent og vitaminindhold via blodprøve og alt er i fineste orden, så man kan godt have en fin balance i det og stadig være mega træt. Andre dage har jeg masser af energi og kører i højt gear hele dagen, men går næsten tidligt i seng hver dag, står nok om omkring kl. 7.30 og går i seng senest 21.30, der er batterierne helt nede, men jeg fungerer heller ikke med at sove i løbet af dagen. ZZZZzzz... og sov godt fra Camilla 

Anmeld

14. november 2012

Miin'Baby'Mus

Camilla30 skriver:

Er i uge 35 og kender det godt! Nogle dage føles det som om jeg er ved at dø af træthed og føler ligesom dig, at jeg sover selvom jeg er vågen - lukker af, stener og er ved at tude, hvis der sker det mindste som jeg skal gøre eller forholde mig til hehe Jeg har lige fået tjekket blodprocent og vitaminindhold via blodprøve og alt er i fineste orden, så man kan godt have en fin balance i det og stadig være mega træt. Andre dage har jeg masser af energi og kører i højt gear hele dagen, men går næsten tidligt i seng hver dag, står nok om omkring kl. 7.30 og går i seng senest 21.30, der er batterierne helt nede, men jeg fungerer heller ikke med at sove i løbet af dagen. ZZZZzzz... og sov godt fra Camilla 

Nåe okay, det var da altid noget  Men skal nok alligevel være bedre til at tage mine vitaminer og få noget at spise inden aftensmaden  hehe.

Sover heller ikke i løbet af dagen, føler bare at jeg har brug for det, men så kan jeg mærke at jeg tænker på alle de ting jeg burde lave eller som der skal laves  Så jeg slapper bare lidt af i stedet og så går jeg tidligere i seng.

Skal til læge om 1,5 uge, så må han jo lige kigge på mig der  og så må jeg holde mig selv i ørene med vitaminer osv indtil da 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.