Har ondt i mit underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2012

dukke

Hej de damer dem som er oppe nu

Jeg har en muren/ondt i mit underlive, jeg kan mærke lillepigen men jeg kan ikke finde ud af om det er mine plukveer der gør ondt eller hvad det er

Jeg kan heller ikke finde ud af om jeg skal ringe til FG eller jeg skal vente og se tiden an hvis jeg ringer og de vil ha jeg skal komme der ind så har jeg en time i bus der ud og hvis jeg venter 3-4 timer så kan jeg komme med en bus så det kun tager 20 min jeg kan bare ikke finde ud af det

Håber der er nogle som lige kan hjælpe lidt

Jeg er 24+6 uger henne og 2 gangs gravid og føler mig på bar bund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Faith

Ville helt klart ringe til fødegangen! Hvis de mener der er noget i gære sender de en ambulance. Har selv prøvet det da jeg var i uge 32 med tvillingerne. De tog ingen chancer og sendte straks en ambulance ud og hentede mig.

Pøj pøj

Anmeld

14. november 2012

FogL

De spørger jo hvor langt du har til fg.. Så hvis de mener det er akut, skal de nok komme efter dig! Stort kram! Håber ikke det er noget endnu

Anmeld

14. november 2012

dukke

så ligger jeg her på hvidovre og venter på at der kommer en læge og kigger på mig og sender mig til scanning 

Anmeld

14. november 2012

LMX

dukke skriver:

så ligger jeg her på hvidovre og venter på at der kommer en læge og kigger på mig og sender mig til scanning 

Skriv når du ved mere

Anmeld

14. november 2012

MIWULA

Hey søde sikke noget med dig.. Håber alt er okey.. Har du hørt noget endnu?

Anmeld

14. november 2012

dukke

LMX skriver:

Skriv når du ved mere

jeg er kommet hjem de haved en mistanke om at jeg haved veer så blev scannet oppe fra så de kunne måle min livmordhals og den var 4 cm så det er helt jeg har   stadigvæk ondt og skal hold mig i ro. 

så skal jeg til en ny scanning d 28/11 da den JM der så på mig synes at lillepigen virker lille..

Anmeld

14. november 2012

Snehund

dukke skriver:

jeg er kommet hjem de haved en mistanke om at jeg haved veer så blev scannet oppe fra så de kunne måle min livmordhals og den var 4 cm så det er helt jeg har   stadigvæk ondt og skal hold mig i ro. 

så skal jeg til en ny scanning d 28/11 da den JM der så på mig synes at lillepigen virker lille..

Lyder ikke så rart.

Håber alt går vel. Held og lykke med næste scanning og "god bedring"

Anmeld

14. november 2012

Miss BananaHammock

dukke skriver:

Jeg oplevede præcis det samme da jeg var ca. i uge 27. Fik plukveer der gjorde ondt og ringede til fødegangen. Fik kørt en kurve og scannet som dig og fik også samme besked om at de kunne se der var lidt for reglmæssige plukveer men ellers var alt andet som det skulle være. Blev fuldtidssygemeldt på arbejdet og har taget den med ro siden og det har hjulpet. Har haft ganske ganske få plukveer med smerte siden og ingen reglmæssigt. Så hen på sofaen med dig - slap af! for at alt ser fint ud til din scanning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.