Er helt blank med pigenavne - kom hid med forslag! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Miin'Baby'Mus

LuLy skriver:

Ja, vi ved jo endnu ikke hvilket køn jeg har i maven, så vi snakker både om drengenavne og pigenavne. Drengenavn er intet problem, men jeg er fuldstændig på bar bund med pigenavne. Fordi jeg jo synes at det flotteste pigenavn er taget - til min datter Julia

Og de der hjemmesider med navne der er jo jeg ved ikke hvor mange navne, og det magter jeg ikke lige at sidde og se igennem

Jeg er slet ikke til de der moderne, "alternative" navne og heller ikke til gamle navne. Men elsker bare de der helt almindelige danske navne, som ikke er total in. Fx kan jeg godt lide navnet Emilie, men det føles ikke som NAVNET, hvis I forstår

Nogen forslag?

AFSTEMNINGEN SKULLE IKKE HAVE VÆRET MED

Altså vores bette tøs skal hedder Lærke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina

Anmeld

14. november 2012

Pigent

LuLy skriver:

Ja, vi ved jo endnu ikke hvilket køn jeg har i maven, så vi snakker både om drengenavne og pigenavne. Drengenavn er intet problem, men jeg er fuldstændig på bar bund med pigenavne. Fordi jeg jo synes at det flotteste pigenavn er taget - til min datter Julia

Og de der hjemmesider med navne der er jo jeg ved ikke hvor mange navne, og det magter jeg ikke lige at sidde og se igennem

Jeg er slet ikke til de der moderne, "alternative" navne og heller ikke til gamle navne. Men elsker bare de der helt almindelige danske navne, som ikke er total in. Fx kan jeg godt lide navnet Emilie, men det føles ikke som NAVNET, hvis I forstår

Nogen forslag?

Julia og 

Viola

Emma

Sofie

Laura

Ida 

Karoline

Alberte

Anmeld

14. november 2012

jydeinden

nu skriver jeg bare de navne jeg godt selv kan lide, så må du afgøre om de er det ene eller det andet hehe

Amalie, emma, amanda, josefine, caroline, sofie, mona, maja, freja, lærke, matilde, sally, og luna

Anmeld

15. november 2012

kriknu

Julia er sådan et skønt navn, det står øverst på vores liste over pigenavne sammen med;

Asta, Isabella, Victoria, Emma, Lydia, Sofia & Olivia 

Andre navne der passer til som ikke står på vores liste 

Ida
Alma
Alba
Viola
Sara
Freja
Ronja
Louise/Louisa
Emilie/Emilia
Isa
Maja
Clara  

Anmeld

21. november 2012

Alexander&Lærke

LilleNyPåVej skriver:

Altså vores bette tøs skal hedder Lærke 

Så smukt

Anmeld

22. november 2012

Miin'Baby'Mus

Alexander&Lærke skriver:

Så smukt

Anmeld

22. november 2012

mortilfreja

Sofia

Klara/Clara

Karoline/Caroline

Sille

Silje

Thilde

Malou

Kathrine/Cathrine

Eline

Elina

Tasja/Tascha

Anmeld

22. november 2012

merethe

Profilbillede for merethe
LuLy skriver:

Nogen forslag?

Her er dem jeg lige hurtig kan komme på, håber der er en du kan lide

Mie

Maja

Mette

Helle

Astrid

Ellen

Heidi

Tine

Caroline

Camilla

Anne Dorthe

Anmeld

19. januar 2013

Mila.

Umm, denne her tråd er vidst lidt gammel, så jeg ved ikke om du har fundt ud af det..? Hvis ikke, kan jeg jo lige skrive et par navne, og hvis det ikke er aktuet, så kan du jo bare ignorere det

Julia &:

Olivia

Mathilde

Kamilla/Kamille/Camilla/Camille/Chamila

Marie

Sofie/Sophie/Sofia/Sophia

Isabella/Isabelle/Izabella/Izabell

Elena

Tine/Trina

Thea

Leah

Hmm, yeah.. Håber du finder "navnet"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.