Er helt blank med pigenavne - kom hid med forslag! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket kan I bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.220 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. november 2012

lycly

Ja, vi ved jo endnu ikke hvilket køn jeg har i maven, så vi snakker både om drengenavne og pigenavne. Drengenavn er intet problem, men jeg er fuldstændig på bar bund med pigenavne. Fordi jeg jo synes at det flotteste pigenavn er taget - til min datter Julia

Og de der hjemmesider med navne der er jo jeg ved ikke hvor mange navne, og det magter jeg ikke lige at sidde og se igennem

Jeg er slet ikke til de der moderne, "alternative" navne og heller ikke til gamle navne. Men elsker bare de der helt almindelige danske navne, som ikke er total in. Fx kan jeg godt lide navnet Emilie, men det føles ikke som NAVNET, hvis I forstår

Nogen forslag?

AFSTEMNINGEN SKULLE IKKE HAVE VÆRET MED

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Mor til Ella

LuLy skriver:

Ja, vi ved jo endnu ikke hvilket køn jeg har i maven, så vi snakker både om drengenavne og pigenavne. Drengenavn er intet problem, men jeg er fuldstændig på bar bund med pigenavne. Fordi jeg jo synes at det flotteste pigenavn er taget - til min datter Julia

Og de der hjemmesider med navne der er jo jeg ved ikke hvor mange navne, og det magter jeg ikke lige at sidde og se igennem

Jeg er slet ikke til de der moderne, "alternative" navne og heller ikke til gamle navne. Men elsker bare de der helt almindelige danske navne, som ikke er total in. Fx kan jeg godt lide navnet Emilie, men det føles ikke som NAVNET, hvis I forstår

Nogen forslag?

AFSTEMNINGEN SKULLE IKKE HAVE VÆRET MED

Jamen jeg tænker lidt: Sofia, Maria, Marie, Karla, Klara, camille, Emma, Nikoline, Amalie.

Det er lige hvad jeg sådan lige tænker

Anmeld

13. november 2012

lycly

Mor til Ella skriver:

Jamen jeg tænker lidt: Sofia, Maria, Marie, Karla, Klara, camille, Emma, Nikoline, Amalie.

Det er lige hvad jeg sådan lige tænker

Ja det er faktisk lige præcis den slags navne jeg er vild med Kan især godt lide Marie og Sofia, men min veninde har lige fået en datter der skal hedde Sofia, så den er udelukket

Anmeld

13. november 2012

blomst84

Cecilia, Emilia, Anna, Freya, 

Anmeld

13. november 2012

fiskeroletuegbe

Hejsa :-)

Jeg har det lige omvendt med babynavne.. kan slet ikke finde drengenavne ( i hvert fald ikke nogen som manden kan lide)

Men kan vildt godt lide navnene Ella, Nelly, Bianca, Isabella, Naya

Knus knus og held og lykke med at finde navne

Anmeld

13. november 2012

Rsa

Johanne/a

Maiken

Ea

Eva 

Ane

Annika

Cecilia

Caroline

Mathilde

Amalie

Naya

Anmeld

13. november 2012

Hemmeligpigeendnu

hvis vi fik havde fået en pige skulle hun have heddet Stella

hvis det var blevet en dreng var det en Elias

Anmeld

13. november 2012

bagger26

Jeg har en Sofia her hjemme, og hvis jeg engang skulle få en pige mere, så står valget mellem Liva eller Julia..

Anmeld

13. november 2012

tarkoflen

Min første tanke var Louise/louisa eller Kamilla

Anmeld

13. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida 

Herhjemme har vi snakket om Bella og Nelly til den næste, hvis det viser sig at være en pige. 

Ellers tænker jeg,

Katrine, Cecilie/a, Maja, Sofie, Maria, Anna, Christina, Natasja, Line, Dina, Trine, ... Ja, osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.