Anonym skriver:
Hej alle de dejlige kvinder
Det er meget svært for mig at skrive, men jeg mener at jeg har behov for at komme ud med det, så jeg på ingen dårlige kommentarer hvor et dårligt menneske jeg er..
jeg så en anden debat om at pigefostre bliver valgt fra i danmark og fik det rigtig dårligt(ikke fordi jeg ikke vil have en pige) men i mit hoved skal min førstefødte være en dreng(og ved godt at er 50/50 men jeg kan ikke gøre noget med mine tanker.. (har gået til psykolog med mine problemer.. kvaksalver)
Jeg havde bare brug for at skrive det
Jeg ønskede mig oz brændende en pige.. Ik nødvendigvis som første barn, men ihvertfald som en af de 2 jeg skal have. Jeg var oz lidt bange for at blive gravis, ik fordi jeg ville få fjernet et rask barn bare fordi det var en dreng, men mere fordi jeg ik vidste hvordan jeg ville reagere hvis det nu viste sig at jeg skulle have en dreng. Så er der jo kun 1 skud i bøssen tilbage for at få den pige jeg så brændende gerne ville have, og hvad nu hvis det OZ blev en dreng.. Tankerne var mange! Og det er helt vildt tabu at snakke om! Jeg kan godt følge dig 
Anmeld