Hjælp! Mit soveværelse er kedeligt! (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Miss Kat

AnnaKJ skriver:

ELSKER GRØN
Og er også rigtig meget til lilla og synes den skaber rigtig meget hygge måske en kombination?

Ja det kunne være så hyggeligt med nogle skønne billeder af børnene

Tjo, lilla og grøn er nogle dejlige farver som helt sikkert kan kombineres... Jeg kommer til at tænke på The Hulk, men jeg er så også ret nørdet.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Carl-Emil's mor

AnnaKJ skriver:

Mit sengetøj?
Det er ellers det lækreste sengetøj og det jeg sover allerbedst i
Har faktisk kun sengetøj med mange farver.

Vil gerne have et stort lækket sengetæppe i en dyb lilla farve.

jeg har altid haft knald farver og mønstre på mit sengetøj, men det " faldt jeg " ofte over når jeg skulle sove, så kiggede jeg løs på mønstrene også kørte tankerne og før jeg vidste af det lå jeg og tænkte over alt det jeg skulle nå de kommende dage

Har kun ens farvet og roligt mønster nu og det hjalp..

En dyb mørk farve som er 1 farve er også helt fint , det er mere det med at der ikke skal være tusind millioner farver og frem og tilbage min mor købte et i ILVA ( de har virkelig nogle lækre nogle  så måske du kan finde dig et der )

generalt så når man har stress så undgå alt for meget mønster osv,  1 farve så der er ro på

Anmeld

14. november 2012

banana3

AnnaKJ skriver:

Mit soveværelse er bare HVIDT!  

Og jeg må ikke sætte tapet op - DAMN IT! 

Jeg må male

Har fået konstateret alvorlig stress, og det er bare ypper vigtigt for mig, at alt overflødigt i mit liv bliver ryddet ud, og jeg startede i mit soveværelse

Før var her en større reol med mapper, papire, skolebøger og diverse - altså overflødige og stressende ting. 

Nu er der bare hyggebøger tilbage

Mit soveværelse skal ose af afslapning

Så har I nogle gode råd til hvordan jeg kan lave mit soveværelse til den dejligste afslapnings-oase?

Hjælp mig søde piger

I vores soveværelse har vi nærmest intet. Det er nærmest hvidt over det hele, fantastisk natur sengetøj fra by nord, det er spuer lækkert stof. vi har en enkelt hvid hylde med en dab radio af træ. den bruger  vi i weekenden til at ligge og lytte til lidt sjove indlæg rene linjer i soveværelse, det er enmort vigtigt . Ihvertfald for os. 

Anmeld

14. november 2012

DitteFisk

Hvad med en hel stak store puder i senge-enden det kan se lækkert ud, med lidt ens og forskellige puder. Måske i en matchene farve til væggen (hvis den bliver malet).

Anmeld

14. november 2012

jydeinden

AnnaKJ skriver:

Mit soveværelse er bare HVIDT!  

Og jeg må ikke sætte tapet op - DAMN IT! 

Jeg må male

Har fået konstateret alvorlig stress, og det er bare ypper vigtigt for mig, at alt overflødigt i mit liv bliver ryddet ud, og jeg startede i mit soveværelse

Før var her en større reol med mapper, papire, skolebøger og diverse - altså overflødige og stressende ting. 

Nu er der bare hyggebøger tilbage

Mit soveværelse skal ose af afslapning

Så har I nogle gode råd til hvordan jeg kan lave mit soveværelse til den dejligste afslapnings-oase?

Hjælp mig søde piger

jeg tænker et stort billede i sengegavlen enten et af dig og din familie, eller et sstykke kunst, evt et par sengeborde i hver side med et par lamper, eller levende lys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.