sovende fornemmelse i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.504 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Jenie

Hej i skønne kvinder ;-)
jeg er Idag 36+0 og har de sidste par dage oplevet en snurren øverst i maven, som om det sover? andre der har oplevet det? det er ikke plukke veer da de føles anderledes og det er som sagt kun det aller øverste af maven lige under brysterne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

SussieThyssen

Jenie skriver:

Hej i skønne kvinder ;-)
jeg er Idag 36+0 og har de sidste par dage oplevet en snurren øverst i maven, som om det sover? andre der har oplevet det? det er ikke plukke veer da de føles anderledes og det er som sagt kun det aller øverste af maven lige under brysterne.

Ja..det kender jeg godt

Det skyldes højest tænkeligt at bebsen trykker på nogle små nervebaner, så de føles som om de sover/snurrer.
Prøv at lægge dig ned på siderne og se om ikke det aftager..det plejer nemlig at hjælpe, når trykket fra bebsen ændrer sig ved aflastningen fra en anden stilling end den lodrette.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2012

Steinbrenner

Jeg ar det præsic på samme måde, mit maveskin sover lige under brystet, det er virkelig belastene, men jeg har fundet ud af at der er værst hvis jeg ikke har BH på, jeg tænker at det er den ekstra volumen der er kommet i brystpartiet der for mit maveskin til at sove.

Mvh Nana 34+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.