Anonym skriver:
Jeg er så stresset når det kommer til mit job - psykisk altså.. Der er en meget gennemsigtig leder, vi får ikke vigtige informationer og lederen er super konfliktsky. Det stresser mig helt vildt - og jeg har ærlig talt mest lyst til at sygemelde mig.
Jeg sover dårligt om natten - de dage jeg skal på job (arbejder 4,5 gange om ugen inkl hveranden weekend) Nætterne op til en fridag sover jeg dejligt.. 
Men jeg er kun i 13. uge og synes derfor det er ret tidligt, men hold nu op hvor jeg ikke gider.
Sidder her med knaldende ondt i hovedet, træt pga manglende søvn og skal være på arbejde til kl. 23.00 i aften. På mine fridage går jeg i seng kl. 20 senest fordi jeg er så kvæstet.
What to do?
Jeg har lige været sygemeldt med stress, og det er bestemt ikke at spøge med! Og oveni en graviditet, dur det slet ikke!
Jeg synes du skal få en snak med din læge, og se hvad h*n siger! Du skal lægge det hele på bordet, ikke noget med, at tænke noget er for meget at få sagt!
Lægen kan så vurdere om du skal sygemeldes, eller der er andre ting der skal til...
Er der ikke en mulighed for at du kan gå i fælles front med nogle af dine kolleger om at ændre tingene? Mine kolleger var det eneste der holdte mig på arbejde, og det gjorde jeg desværre alt for længe! Det var også dem, der forsøgte at hjælpe mig videre, og ikke min uduelige chef eller vores HR afdeling! Gode kolleger er guld værd, så jeg håber du har nogle gode nogle, som du kan snakke med og som kan hjælpe dig og aflaste dig, hvis det er muligt!
Stort
Anmeld