Skal giftes! men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg synes da du skal overveje, om ikke l kan sige til familien, at l gerne vil fejre at du får hue på, på den dag, så kan de måske være lidt forberedt på, at de skal have en fridag i løbet af juni, men først får datoen i maj? Så behøver l jo ikke fortælle, at l skal giftes også, så det er en overraskelse

Jeg synes da sagtens l kan bruge jeres forlovelsesringe, det er der da ikke andre, der skal blande sig i!

Stort tillykke med det kommende bryllup, det bliver da noget af en særlig dag l får jer!

Ja det kunne man selvfølgelig men er bare nervøs for at kærestens familie måske ikke kommer hvis det "bare" er hans kæreste der får hue på. de bor lidt langt væk fra os. Og det er to skilsmisse familier vi har så hvis de skal samles alle sammen skal der være en virkelig god grund så vi kommer nok ikke uden om at skulle fortælle at vi skal giftes

Mange tak bliver så fantastisk ^^ og så håber vi også at kunne fortælle dem en stor men lille nyhed til den tid hvis alt går som det skal så det er meget vigtigt de alle sammen er der :3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

booster_88

Nu jeg ikke selv gift, men hvis vi en dag bliver forlovet, og hvis vi en dag så skal giftes, så er min plan vi bruger forlovelses ringene som vielses ringe, ds jeg jo garanteret har knyttet mig til ringen .

Anmeld

13. november 2012

Karla

Anonym skriver:

Hehe jeg aner ikke engang om vi får en studenter fest.. ej det gør vi nok det er der vel på skolen om aftenen Men jeg frygter også at komme op sent

Hvad gjorde i med familien? Fik de mad eller bare noget kage og en tår kaffe?

Altså jeg holdt selv studenterfest hjemme, den dag. Her var hele min familie, min svigerfamilie og nogle venner inviteret. Vi fortalte kun vores forældre og søskende og 2 venner om brylluppet, da de skulle være vidner til vielsen. Og vi ville gerne have et par stykker med.
Alle gæsterne var inviteret til klokken 17.30. Så da vi var blevet viet var klokken ca. 16.30 inden vi var hjemme. Så fik vi lige lidt frugt og noget at drikke, og et par enkelte gaver, og så kom alle gæsterne. Her blev mit slør så opdaget, da der var et lille barn med der skulle sove, i det rum, hvor sløret hang. Så blev det hele opdaget, og vi fik ris og manden fik klippet sokkerne

Jeg tænker, at hvis I nu bestiller tiden i god tid, er det jo bare at kontakte skolen, så kan de jo sætte dig på et tidligere tidspunkt, når de ikke har sendt eksamensplanen ud endnu. Den eneste grund til de ikke kunne bytte min tid var, at alle havde fået deres eksamensplaner. Men der var heldigvis en venlig klassekammerat, der ikke havde noget imod at bytte

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Altså jeg holdt selv studenterfest hjemme, den dag. Her var hele min familie, min svigerfamilie og nogle venner inviteret. Vi fortalte kun vores forældre og søskende og 2 venner om brylluppet, da de skulle være vidner til vielsen. Og vi ville gerne have et par stykker med.
Alle gæsterne var inviteret til klokken 17.30. Så da vi var blevet viet var klokken ca. 16.30 inden vi var hjemme. Så fik vi lige lidt frugt og noget at drikke, og et par enkelte gaver, og så kom alle gæsterne. Her blev mit slør så opdaget, da der var et lille barn med der skulle sove, i det rum, hvor sløret hang. Så blev det hele opdaget, og vi fik ris og manden fik klippet sokkerne

Jeg tænker, at hvis I nu bestiller tiden i god tid, er det jo bare at kontakte skolen, så kan de jo sætte dig på et tidligere tidspunkt, når de ikke har sendt eksamensplanen ud endnu. Den eneste grund til de ikke kunne bytte min tid var, at alle havde fået deres eksamensplaner. Men der var heldigvis en venlig klassekammerat, der ikke havde noget imod at bytte

Hehe sådan kan man jo også gøre men det tvivler jeg nu på at vi får råd til ^^ kan ikke lige se hvordan vi skulle have råd til alt det der skulle købes ind hvis jeg skulle holde sådan en fest

Men guuuuuud hvor er det hele bare så spændende ! ^^

Ja det må vi jo prøve så må jeg håbe at tiderne ikke kommer ud på samme tid som datoerne

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

booster_88 skriver:

Nu jeg ikke selv gift, men hvis vi en dag bliver forlovet, og hvis vi en dag så skal giftes, så er min plan vi bruger forlovelses ringene som vielses ringe, ds jeg jo garanteret har knyttet mig til ringen .

Hehe ved ikke om jeg har knyttet mig til lige denne ring, men har knyttet mig til at gå med ring Vi skal have en ny uanset hvad fordi min ring er blevet misfarvet det blev den allerede 3 dage efter vi fik dem hjem

Så vi skal have guld ringe og så synes jeg også at guld viser lidt mere man er gift end en sølv ring gør

Anmeld

13. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja det kunne man selvfølgelig men er bare nervøs for at kærestens familie måske ikke kommer hvis det "bare" er hans kæreste der får hue på. de bor lidt langt væk fra os. Og det er to skilsmisse familier vi har så hvis de skal samles alle sammen skal der være en virkelig god grund så vi kommer nok ikke uden om at skulle fortælle at vi skal giftes

Mange tak bliver så fantastisk ^^ og så håber vi også at kunne fortælle dem en stor men lille nyhed til den tid hvis alt går som det skal så det er meget vigtigt de alle sammen er der :3

Nåå det var ikke meningen, at det skulle holdes hemmeligt at l skulle giftes

Jeg er sikker på, at l får en helt fantastisk dag!

Og så håber jeg selvfølgelig at l kan fortælle en god nyhed samtidig med alt det andet der sker den dag

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Nåå det var ikke meningen, at det skulle holdes hemmeligt at l skulle giftes

Jeg er sikker på, at l får en helt fantastisk dag!

Og så håber jeg selvfølgelig at l kan fortælle en god nyhed samtidig med alt det andet der sker den dag

Nej det skal kun holdes hemmeligt for alle andre end familien og helst også for familien indtil vi får datoen på brylluppet

Taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.