Anonym skriver:
Hehe jeg aner ikke engang om vi får en studenter fest.. ej det gør vi nok det er der vel på skolen om aftenen
Men jeg frygter også at komme op sent 
Hvad gjorde i med familien? Fik de mad eller bare noget kage og en tår kaffe? 
Altså jeg holdt selv studenterfest hjemme, den dag. Her var hele min familie, min svigerfamilie og nogle venner inviteret. Vi fortalte kun vores forældre og søskende og 2 venner om brylluppet, da de skulle være vidner til vielsen. Og vi ville gerne have et par stykker med.
Alle gæsterne var inviteret til klokken 17.30. Så da vi var blevet viet var klokken ca. 16.30 inden vi var hjemme. Så fik vi lige lidt frugt og noget at drikke, og et par enkelte gaver, og så kom alle gæsterne. Her blev mit slør så opdaget, da der var et lille barn med der skulle sove, i det rum, hvor sløret hang. Så blev det hele opdaget, og vi fik ris og manden fik klippet sokkerne

Jeg tænker, at hvis I nu bestiller tiden i god tid, er det jo bare at kontakte skolen, så kan de jo sætte dig på et tidligere tidspunkt, når de ikke har sendt eksamensplanen ud endnu. Den eneste grund til de ikke kunne bytte min tid var, at alle havde fået deres eksamensplaner. Men der var heldigvis en venlig klassekammerat, der ikke havde noget imod at bytte
Anmeld