Anonym skriver:
Tusind tak 
Og dejligt at høre at der er flere der har fået den fantastiske ide :p Er det nemt at få det til at passe med tid på rådhuset? Eller skal man bestille tid lang tid i forvejen? 
Vi regner ikke med at blive velsignet i kirken, måske til kobber bryllup at vi skal have fornyet vores løfter men ellers går vi ikke ud fra at skulle i kirken 
Vi regner med at kunne få nogle rigtig lækre ringe til september da vi vil få udbetalt 15000 kr fra en lukket konto 
Ja, det var en virkelig fantastisk dag
Så havde vi aftalt, at det kun lige var de allernærmeste der skulle vide det, men til studenterfesten om aftenen blev det opdaget, men det var nu også fint nok

Altså vi bestilte tiden en uge før - det var meget spontant

men tror det kommer an på, hvor man skal vies henne. Vi bor i en lille kommune, så de havde ikke andre vielser deromkring. Jeg havde så den sidste tid til eksamen, så ville først være færdig til eksamen klokken 16, og det syntes jeg var meget sent. Fik byttet med en anden, og var til eksamen kokken 13.30. Klokken 15.30 stod vi så nede på rådhuset og blev viet. Nåede lige at være hjemme og få skiftet kjole - havde ikke den samme kjole på, da jeg vidste jeg ville få det meget varmt og blive ret stresset

fik slør i, og så var det ellers bare ned på rådhuset.
Men det er jo bare at ringe/maile til kommunen, og høre, hvordan det kan lade sig gøre
Anmeld