Prøvede i at blive gravide igen inden mens kom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Tak for det
Håber også snart I har gevinst

Ja det er dejligt at man altid kan hente et svar fra nogen i samme situation

Tak skal du have Og ja det er en dejlig side..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej Tøser.

Jer der har oplevet en SA. Ventede i med at prøve igen til i fik jeres rigtige mens. eller begyndte i så snart jeres mens efter SAén holdte op, altså ikke jeres rigtige mens?

Jeg har så altid givet min krop en pause på et par måneder oven på en SA, fordi det trods alt er en belastning for kroppen at gå igennem.

Men det er så min logiske sans, der siger mig, at det har den bedst af.

Men det må man jo helt afgøre med sig selv

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg har så altid givet min krop en pause på et par måneder oven på en SA, fordi det trods alt er en belastning for kroppen at gå igennem.

Men det er så min logiske sans, der siger mig, at det har den bedst af.

Men det må man jo helt afgøre med sig selv

Kærligst
Sussie

Tak for svar søde Sussie..

Det er nok også klogt, men nu må jeg se tiden an, og se hvornår kroppen er klar igen

Anmeld

13. november 2012

anja89

Anonym skriver:

Hej Tøser.

Jer der har oplevet en SA. Ventede i med at prøve igen til i fik jeres rigtige mens. eller begyndte i så snart jeres mens efter SAén holdte op, altså ikke jeres rigtige mens?

Jeg havde en sa i juli/august 2009 og testede positiv igen i septemper 2009 så jeg nåede aldrig at få min mens efter saen (blødte kun ved selve sa)

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

anja89 skriver:

Jeg havde en sa i juli/august 2009 og testede positiv igen i septemper 2009 så jeg nåede aldrig at få min mens efter saen (blødte kun ved selve sa)

Tak fordi du svarede -.. dejligt at du blev gravid så hurtigt igen.. Håber vi er lige så heldige

Anmeld

13. november 2012

FruK

Anonym skriver:

åhh sikke en dejlig historie  Hvor langt er du henne?

Bliver man automatisk sendt til scanning efter? og endnu engang TILLYKKE

Jeg er i 33. uge, så der er ikke så længe til nu.

Det har været lidt en rutsjetur bl a fordi jeg blødte ret voldsomt tidligt i graviditeten og var sikker på, at jeg aborterede igen. Det gjorde jeg altså ikke. - Men jeg har nok været lidt mere nervøs og haft sværere ved at tro på det efter at have aborteret.
Men det kan godt være en enkelt gang og så går det fint gangen efter. Jeg prøvede at trøste mig med at der har været noget galt med den første og at det derfor var bedst på den måde. Og at jeg så i det mindste vidste at det kunne lade sig gøre at blive gravid.

Håber det bedste for dig.

Anmeld

13. november 2012

come2

Anonym skriver:

Hvor lang tid blødte du? og i gik igang lige efter det stoppede, brugte i så æl teste, for at finde ud om at du havde æl efter? Tak fordi du svarede

Jeg have en SA den 18/10. Blødte ca 4 dage - dvs til den 20/10.

og 18 dage efter - den 7/11 havde jeg en positiv ÆL test.

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg er i 33. uge, så der er ikke så længe til nu.

Det har været lidt en rutsjetur bl a fordi jeg blødte ret voldsomt tidligt i graviditeten og var sikker på, at jeg aborterede igen. Det gjorde jeg altså ikke. - Men jeg har nok været lidt mere nervøs og haft sværere ved at tro på det efter at have aborteret.
Men det kan godt være en enkelt gang og så går det fint gangen efter. Jeg prøvede at trøste mig med at der har været noget galt med den første og at det derfor var bedst på den måde. Og at jeg så i det mindste vidste at det kunne lade sig gøre at blive gravid.

Håber det bedste for dig.

Tak  

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg have en SA den 18/10. Blødte ca 4 dage - dvs til den 20/10.

og 18 dage efter - den 7/11 havde jeg en positiv ÆL test.

ihh hvor godt krydsere for at der snart er gevinst hos jer

Anmeld

13. november 2012

come2

Anonym skriver:

ihh hvor godt krydsere for at der snart er gevinst hos jer

I lige måde

Jeg prøvede med Æl test for at få ro på. Det er rart at vide at kroppen er på rette spor igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.