Prøvede i at blive gravide igen inden mens kom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

FruK

Vi fortsatte da jeg holdt op med at bløde - og der var gevinst før jeg fik mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Jeg blødte i 5 dage, og ikke ret meget. Blødte en del de første dage, men efter var det kun lidt.
Jeg tror jeg havde ægløsning med det samme, for testede positiv 25 dage senere. Det endte så desværre i en BIO.

Men så snart din krop er klar er det jo bare at gå igang. Medmindre du har fået andet at vide ved lægen

åhh det er jeg ked af at hører, har i så haft gevinst siden?

Har ikke snakket med lægen om det, men nu må jeg lige se hvordan det forløber sig, og om min krop hurtig bliver klar igen  Men tak fordi du gad og fortælle din situation! kNUS

Anmeld

13. november 2012

come2

Anonym skriver:

Hej Tøser.

Jer der har oplevet en SA. Ventede i med at prøve igen til i fik jeres rigtige mens. eller begyndte i så snart jeres mens efter SAén holdte op, altså ikke jeres rigtige mens?

Vi er gået igang med det samme

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Vi fortsatte da jeg holdt op med at bløde - og der var gevinst før jeg fik mens.

ÅHH sikke en dejlig nyhed, hvor lang tid blødte du efter? og hvordan vidste du at du var "rigtig gravid"? og det ikke bare var efter aborten? Gik du til lægen for at få taget en blodprøve? Og stort tillykke.. og tak fordi du svarede

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Vi er gået igang med det samme

Hvor lang tid blødte du? og i gik igang lige efter det stoppede, brugte i så æl teste, for at finde ud om at du havde æl efter? Tak fordi du svarede

Anmeld

13. november 2012

Karla

Anonym skriver:

åhh det er jeg ked af at hører, har i så haft gevinst siden?

Har ikke snakket med lægen om det, men nu må jeg lige se hvordan det forløber sig, og om min krop hurtig bliver klar igen  Men tak fordi du gad og fortælle din situation! kNUS

Nej det har vi ikke. Det er kun 14 dage siden jeg havde den BIO, så vi kæmper videre

Det var så lidt - håber du kan bruge det til noget

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Nej det har vi ikke. Det er kun 14 dage siden jeg havde den BIO, så vi kæmper videre

Det var så lidt - håber du kan bruge det til noget

åhh stort knus til dig.. Håber der snar t er gevinst hos jer! og du kan tro jeg kan bruge det til noget, det er så dejligt at i alle er så søde og hjælpsomme herinde

Anmeld

13. november 2012

FruK

Anonym skriver:

ÅHH sikke en dejlig nyhed, hvor lang tid blødte du efter? og hvordan vidste du at du var "rigtig gravid"? og det ikke bare var efter aborten? Gik du til lægen for at få taget en blodprøve? Og stort tillykke.. og tak fordi du svarede

Tak

Jeg blødte en lille uge efter aborten.
Jeg var til scanning 10 dage efter aborten hvor de tjekkede at det hele så fint ud. De kunne se at alt var normalt og at ægløsning var på vej - så derfor behøvede de ikke en blodprøve.
Og så gik vi i gang igen. En måneds tid senere stod jeg med en positiv test.
Der var nogen der skrev til mig, at det nok var hcg fra den første graviditet, så derfor turde jeg ikke rigtig tro på det før jeg havde fået det bekræftet hos lægen - men den var altså god nok. Lægen tog i øvrigt bare en urinprøve og var ikke i tvivl.

Anmeld

13. november 2012

Karla

Anonym skriver:

åhh stort knus til dig.. Håber der snar t er gevinst hos jer! og du kan tro jeg kan bruge det til noget, det er så dejligt at i alle er så søde og hjælpsomme herinde

Tak for det
Håber også snart I har gevinst

Ja det er dejligt at man altid kan hente et svar fra nogen i samme situation

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Tak

Jeg blødte en lille uge efter aborten.
Jeg var til scanning 10 dage efter aborten hvor de tjekkede at det hele så fint ud. De kunne se at alt var normalt og at ægløsning var på vej - så derfor behøvede de ikke en blodprøve.
Og så gik vi i gang igen. En måneds tid senere stod jeg med en positiv test.
Der var nogen der skrev til mig, at det nok var hcg fra den første graviditet, så derfor turde jeg ikke rigtig tro på det før jeg havde fået det bekræftet hos lægen - men den var altså god nok. Lægen tog i øvrigt bare en urinprøve og var ikke i tvivl.

åhh sikke en dejlig historie  Hvor langt er du henne?

Bliver man automatisk sendt til scanning efter? og endnu engang TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.