Hvornår kan man "tillade" sig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Hvor længe ligger du så?

Åh jamen jeg kan godt hvile nen halv til en hel times tid. Sover ikke dybt, kan stadig høre når han foretager dig noget, så det er jo egentlig ikke så meget søvn når det kommer til stykket. Men det er da dejligt at ligge under dynen og blunde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

LilleLene

Anonym skriver:

At når barnet står tideligt op og ser tegnefilm mens mor og far sover lidt videre?

Kan huske jeg stod meget tideligt op som barn og så tegnefilm mens resten af huset bare sov. Men kan ikke huske alderen

jeg tror det var da jeg lærte selv at tænde for tv'et, for jeg vågnede altså kl 6 i weekenderne... Men det lærte jeg vidst også tidligt, netop pga af det

Anmeld

13. november 2012

Lullaby

Ork ja. Yazmin står selv op og ser tegnefilm i weekenderne. Hun er en pige med gang i, så søvn er kun det allermest nødvendige for hende. Derfor sover hun ikke særlig meget  Hun er 5. Vi begyndte allerede da hun var 4. Så havde vi gjort klar og hun gik bare ned og trykkede på tænd knappen og så var der tegnefilm på hendes yndligskanal. Guld værd når kl. er 5

Anmeld

13. november 2012

lycly

Nu er min datter kun 16 mdr og fjernsyn siger hende slet ikke noget, så jeg har ikke prøvet det. Men hvis jeg kunne sætte hende ved tv'et når hun lørdag morgen vælger at stå op kl. 6-7 stykker (normalt sover hun meget længere, så er IKKE vant til at stå så tidligt op i weekenden) , så må jeg indrømme at jeg nok gjorde det. Kan ikke helt se hvad det skulle skade Ville selvfølgelig ikke lade hende sidde i flere timer, og ville kun gøre det fordi vi sover på sovesofa i stuen og kun har tv der. Så jeg kunne holde øje med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.