Dét kan jeg også huske 
Vi gør det faktisk allerede lidt en gang imellem med vores søn, som fylder 2 år til januar; i weekenden eller hvis vores søn vågner meeeeeget tidligt, og vi lige har brug for 10 min. ekstra. Så kommer han op i vores seng og får lov at se et afsnit af enten "Den lille prinsesse" eller "Postmand Per" el. lign. på iPad (begge dele varer 10-15 min. pr. afsnit) - det er faktisk ret hyggeligt for os at vågne til også, i stedet for bare at skulle op af sengen med det samme 
Alternativt plejer vi at læse bøger med ham i sengen om morgenen, men det kræver jo altså også lige, at mor og far er vågne nok til det - så hvis junior allerede er oppe kl. 6, så' der tegnefilm
Det skal lige nævnes, at det er meget vigtigt for os, at det er klart for vores søn, at det med tegnefilmene er noget, vi bestemmer; vi har haft perioder, hvor det blev lidt for meget, fordi vi gav efter for plageri
Det syntes vi slet ikke var fedt, og så måtte vi jo tage os lidt sammen; men nu synes vi der er en rigtig fin balance i det - og ikke for meget plageri, og så er det altså meget lækkert at kunne bruge tegnefilm på den måde.
Anmeld