Jeres bryllups outfit! Rådhus vs.kirke vs.andet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

vi ender nok også på rådhuset..

Måske med en velsignelse i kirken på et senere tidspunkt for "de ældres" skyld..

Ja lige præcis..  

Jeg gad godt d.7-9-13.. Fordi jeg har altid været så mega uheldig.. OG det ville symbolisere at han bringer held for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Pallemor

AalborgPigen skriver:

Nej hvor er den SMUK !!!  

Men 12.000 .. Det er mange penge. Hvor er den fra ? 

Ja det synes jeg også den er både dyr og smuk - MEN vi skal holde STORT bryllup og jeg vil føle mig som prinsesse denne dag, det er en meget stor dag i mine øjne og en engangs oplevelse for livet.

Den er fra www.kennedys.dk - af designeren Justin Alexander.

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

Pallemor skriver:

Ja det synes jeg også den er både dyr og smuk - MEN vi skal holde STORT bryllup og jeg vil føle mig som prinsesse denne dag, det er en meget stor dag i mine øjne og en engangs oplevelse for livet.

Den er fra www.kennedys.dk - af designeren Justin Alexander.

nåehee det kender jeg godt .. Der har jeg også kigget på mange.. Den føelse skal man også have ! Skal jo være en drømmedag 

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ja lige præcis..  

Jeg gad godt d.7-9-13.. Fordi jeg har altid været så mega uheldig.. OG det ville symbolisere at han bringer held for mig 

ja det kunne være en god dato, og det er nok også en af dem der florerer hjemme ved os..

Meeen nu skal han lige gå på knæ først.. ved dog at han er på vej, for han vil vide hvilken str ringen skal have..

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

ja det kunne være en god dato, og det er nok også en af dem der florerer hjemme ved os..

Meeen nu skal han lige gå på knæ først.. ved dog at han er på vej, for han vil vide hvilken str ringen skal have..

Hihi det kunne ellers være sjovt ! Samme dato ..  

ej hvor fint... Det glæder jeg mig til at høre om ..

Anmeld

13. november 2012

twinny

Åhhh jeg elsker brudekjoler. :-) jeg drømmer om en phina tornai kjole. Men de koster kassen. Vi snakker fra 6000 dollars. Jeg har lige fundet et par stykker.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Åhhh jeg elsker brudekjoler. :-) jeg drømmer om en phina tornai kjole. Men de koster kassen. Vi snakker fra 6000 dollars. Jeg har lige fundet et par stykker.

De er godt nok flotte !!!!!  

Men 6000 dollars !!!!!!!! 

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Hihi det kunne ellers være sjovt ! Samme dato ..  

ej hvor fint... Det glæder jeg mig til at høre om ..

vi skal ihvertfald have en dato der betyder lidt eller som er let at huske..

men nu må vi se, jeg har stukket lidt til ham, for med hans arbejde vil jeg gerne have en form for sikkerhed, og går han hen og dør lige nu så ryger det hele til Elias, og jeg står uden tag over hovedet, så primært er det for at sikre hinanden..
men selvfølgelig også fordi vi elsker hinanden og ligesom har fundet ud af at vi ikke kan undvære hinanden..

jeg har været lidt ond og sendt links af ringe jeg godt kan lide, og til overkommelige priser..
og nu bad han så om str den anden dag..

men ja jeg håber da jeg snart kan fortælle om en forlovelse..

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

vi skal ihvertfald have en dato der betyder lidt eller som er let at huske..

men nu må vi se, jeg har stukket lidt til ham, for med hans arbejde vil jeg gerne have en form for sikkerhed, og går han hen og dør lige nu så ryger det hele til Elias, og jeg står uden tag over hovedet, så primært er det for at sikre hinanden..
men selvfølgelig også fordi vi elsker hinanden og ligesom har fundet ud af at vi ikke kan undvære hinanden..

jeg har været lidt ond og sendt links af ringe jeg godt kan lide, og til overkommelige priser..
og nu bad han så om str den anden dag..

men ja jeg håber da jeg snart kan fortælle om en forlovelse..

Selvfølgelig vil man gerne sikre hinanden .. Men også for kærligheden, eller fordi man jo bliver gift ...  

Men sikken smart at sende links.. Det er et godt trick ..  

Anmeld

13. november 2012

FruK

Vi blev gift på rådhuset sidste år og havde det her på.

Vildt flotte kjoler... Jeg tror bare ikke at jeg ville føle mig som mig selv i sådan en.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.