Jeres bryllups outfit! Rådhus vs.kirke vs.andet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.790 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Muffin_girl

Ja jeg keder miiiigg.. Og burde egentlig lave lektier... Men har også fundet opgaven frem

Hvad ville du tage på til dit bryllup af outfit ?

Jeg kommer her med mine forslag til hvis det var rådhus og kirke... 

Prøv at forestil dig at du ingen pengemæssige begrænsninger havde!

Eller vis det outfit du havde på !

De første er dem jeg ville have på i kirken  (dette er bare et udpluk af mine ideer )
 De sidste 4 er til rådhus  Igen et udpluk ..  

Og så sko og taske... Jeg elsker lyserød.. Så drømmer om at have lyserøde sko, taske og hårpynt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Tullepigen90

Hvor er det fint det hele.. Jeg er desværre på fra min mobil, så jeg kan ikke lige ligge billeder ind og svare på din tråd 

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

den første du har lagt billede ind af kunne jeg bestemt godt tage på til et kirke bryllup..

altså den på det store billede..
Det skulle bare være uden det der går over skulderen..

Den allersidste kunne være fint til et rådhus hvor man stadig geren vil være lidt fin i tøjet..

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

Tullepigen90 skriver:

Hvor er det fint det hele.. Jeg er desværre på fra min mobil, så jeg kan ikke lige ligge billeder ind og svare på din tråd 

Tak Jeg bliver selv helt skør .. Og vil bare så gerne have sådan en fiiin kjole.. Så kan du bare se om du kan ligge noget ind senere

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

den første du har lagt billede ind af kunne jeg bestemt godt tage på til et kirke bryllup..

altså den på det store billede..
Det skulle bare være uden det der går over skulderen..

Den allersidste kunne være fint til et rådhus hvor man stadig geren vil være lidt fin i tøjet..

Ja den er nemlig fin ! Jeg er heller ikke så god til det med over skulderen... 

Ja den er nemlig fin.. Men ved du hvad, den koster en jetjager.. Mener det er 10.000 ... Så er det sku dyrt ligepludselig. ! 

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ja den er nemlig fin ! Jeg er heller ikke så god til det med over skulderen... 

Ja den er nemlig fin.. Men ved du hvad, den koster en jetjager.. Mener det er 10.000 ... Så er det sku dyrt ligepludselig. ! 

arh 10.000 kr er da ikke galt..

Det var faktisk hvadj eg havde regnet med skulle bruges på kjolen.. Så må vi se om Peter er enig til den tid..

Anmeld

13. november 2012

Pallemor

Vi skal giftes til Juni og jeg er faldet for en smuk smuk og anderledes kjole  Det er min kære svigermor der giver kjolen og denne koster 12000,- hun har selv været med at finde den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

arh 10.000 kr er da ikke galt..

Det var faktisk hvadj eg havde regnet med skulle bruges på kjolen.. Så må vi se om Peter er enig til den tid..

Hahah S**** er i hvert fald ikke enig med mig... Selvfølgelig ikke... 

Jeg tror bare jeg gerne vil en tur på rådhuset eller sådan.. Jeg tror ikke på gud.. Og det er lidt imod mig, at stå at sige noget fis " 

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

Pallemor skriver:

Vi skal giftes til Juni og jeg er faldet for en smuk smuk og anderledes kjole  Det er min kære svigermor der giver kjolen og denne koster 12000,- hun har selv været med at finde den

Nej hvor er den SMUK !!!  

Men 12.000 .. Det er mange penge. Hvor er den fra ? 

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Hahah S**** er i hvert fald ikke enig med mig... Selvfølgelig ikke... 

Jeg tror bare jeg gerne vil en tur på rådhuset eller sådan.. Jeg tror ikke på gud.. Og det er lidt imod mig, at stå at sige noget fis " 

vi ender nok også på rådhuset..

Måske med en velsignelse i kirken på et senere tidspunkt for "de ældres" skyld..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.