help me??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Anonym trådstarter

Help me girls,

har en datter på 2 år til marts, og vil så gerne have en nr. 2

MEN jeg står uden job og burde vente til jeg har et.. men, kan ik vente så længe

lige pt er jeg på KH og med min kærerstes job har vi ca 31.000-35.000 efter skat, og når alt er betalt (også til opsparing, børneopsparing osv.) har vi ca 21-25.000 til os selv.

Skal man være fornuftig og vente til jobbet eller kan vi godt gå i gang???

god morgen til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

miig1989

Anonym skriver:

Help me girls,

MEN jeg står uden job og burde vente til jeg har et.. men, kan ik vente så længe

lige pt er jeg på KH og med min kærerstes job har vi ca 31.000-35.000 efter skat, og når alt er betalt (også til opsparing, børneopsparing osv.) har vi ca 21-25.000 til os selv.

god morgen til jer alle

Synes sagtens i kan gå i gang

Anmeld

13. november 2012

henh01

uanset hvor mange penge man har til sig selv så er det jo altid bedst at have et job inden man får barn.

Jeg ville søge alle de jobs jeg kunne - tage uddannelse hvis ikke jeg havde det inden jeg fik nr 2.

Hvis din kæreste bliver fyret er I jo ret meget på spanden.

Anmeld

13. november 2012

Dinsen

hvis i har 21-25.000 til jer selv hver mdr. så ser jeg INTET problem i at i ikke skulle få nr. 2.  

Anmeld

13. november 2012

GitteC78

Man kan nemt få børn selv om man ikke har arbejde....

Jeg fik mine børn da jeg var ledig. Der er 17 mdr mellem dem. Da jeg fortalte min fagforening efter endt barsel sidste år, at jeg var gravid igen, sagde de bare: tja i disse tider, hvor der ikke er arbejde til alle, kan man lige så godt få børn

Så det har jeg så gjort.

Min mand har også været ledig, og vi har kunnet klare os på 2 gange dagpenge. Vi bor i vores eget hus og har en ny bil. Vi har ikke haft mange penge, men har klaret os.

Så synes da helt sikkert at I skal have nr 2

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

yay tak for opbakningen piger

-har skam en uddannelse, bare ikke et job

Anmeld

19. november 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Help me girls,

god morgen til jer alle

Jeg har ikke selv børn endnu, men jeg vil sige at self er det en god ide med job først... Men dertil vil jeg så også sige, at økonomisk lyder det jo til at I godt kan klare en bebs mere, så hvorfor ikke?

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jeg har ikke selv børn endnu, men jeg vil sige at self er det en god ide med job først... Men dertil vil jeg så også sige, at økonomisk lyder det jo til at I godt kan klare en bebs mere, så hvorfor ikke?

tak

Men som en anden også skriver, hvis man ikke kan få job kan man jo ligeså godt få børnene?

Anmeld

19. november 2012

Miss-86

Anonym skriver:

tak

Men som en anden også skriver, hvis man ikke kan få job kan man jo ligeså godt få børnene?

Ja, og det er jo helt rigtigt..

Det er jo en kendsgerning at det er rigtig svært at få job i disse tider, så hvorfor vente med PB pga. det? Så kan man risikere at skulle vente i flere år...

Anmeld

19. november 2012

come2

Anonym skriver:

Help me girls,

god morgen til jer alle

Vent på jobbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.