Jeg er faktisk overrasket over at vores madbuget ikke er steget overmeget efter vi nu har 2 børn, vi var siden vi flyttede sammen for 6 år siden lagt penge til siden pr md, til mad, husholdning ovs. dog minus bleer. Til at starte med lagde vi 2000 fra. Da vi fik Alexander blev det til 2500 og nu hvor vi har Lærke også har vi lagt 500 mere til, så vi nu ligger 3000 fra og det rækker de fleste md. Hvis de er normale altså uden fødselsdage hvor vi altid købe lidt ekstra. Gaver er ikke med i dette buget.
Altså kun en stigning på 1000 kr mere for at være 2 mere i husstanden og det er også med de prisstigninger som har været der gennem de 6 år. Men alt Lærkes mad er også betalt da hun får alt sin mad i dp, kun aftensmad herhjemme. Vi andre er på fuldkost herhjemme.
Bleer køber jeg altid i rema 1000 til 54 kr pakken. og vi køber vel 2-3 pakker pr md. Ind i mellem går jeg også amok og købe tøj til dem begge, gerne brugt da jeg ofte finder noget som er i meget pæn stand, og meget billigt da der jo er brugt, men ikke så brugt at de ikke kan gå i det...
Så har vi 2 pasningspladser som vi betaler 2550 og 866 for. Vi får halv pris på den største da der er søskene rebat...
Ja det er vist hvad jeg an komme på...
Anmeld