hmmm.....jeg kan se siber har prob med at finde på gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2008

Helle30

Hej Loggi!

Vi stod i samme problem ved vores bryllup. Vi har alt, hvad vi skal bruge - og mere til. Dog ville vi gerne have en flagstang - sådan helt konkret.
Vi ønskede os bl.a. gavekort og skrev specifikt, at pengene skulle bruges til at etablere en ny frugthave.
+ gavekort til vores lokale glarmester, hvor vi skrev, at pengene skulle bruges til spejle og billeder i forbindelse med vores ombygning.
For år tilbage var jeg meget imod at ønske sig gavekort, men nu synes jeg faktisk, det er ok. Det, jeg synes, man skylder giveren er så, at man fortæller, hvad man har købt, når man har brugt gavekortet.
Til Sofies barnedåb var der en del pengegaver. Jeg har bl.a. købt en lækker møbelmaling, lamper og gardiner til hendes værelse, og senere har jeg fortalt giveren, hvad Sofie har fået for pengene. Det synes jeg har fungeret godt, og giverne har virket glade for at få at vide, hvad man har valgt at købe for gavekort/penge.
Alternativt kan man jo skrive i takkekortet, hvad man påtænker at bruge penge/gavekort til.

- Helle, som kom alt for sent i seng i går - og alt for tidligt op til morgen - gaaab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Ny mor

Kom lige i tanke om - kro eller slotsophold!! Skøn ting at have til en weekend hvor man bare trænger til en kærestetur en dag eller to (L)
knus Birgitte

Anmeld

14. marts 2008

Kaufie

Helle30 skriver:

Alternativt kan man jo skrive i takkekortet, hvad man påtænker at bruge penge/gavekort til.

Det er nemlig en rigtig god idé - det gjorde vi til dem, der havde givet os penge eller gavekort. I det hele taget er det en rigtig god idé at lave takkekortene lidt personlige ved at skrive noget individuelt - det kunne vi gøre, fordi vi "kun" havde 40 gæster, hvoraf mange var par.

Anmeld

14. marts 2008

Helle30

Birgitte (ny mor) skriver:

Kom lige i tanke om - kro eller slotsophold!! Skøn ting at have til en weekend hvor man bare trænger til en kærestetur en dag eller to (L)
knus Birgitte

Jeps lige præcis Birgitte. Det havde jeg også gjort, hvis vi havde fået Sofie, inden vi blev gift.
Det er sådan en gave, men især sætter pris på, når man har fået børn.
I år til jul skrev jeg nederst på ønskeseddelen (som alle altid udbeder sig . og som jeg hader som pesten, fordi jeg ikke kan finde på noget), at vi ønskede os to bio-billetter og en overnatningspasning til Sofie. For mig var det det mest værdifulde ønske, men min familie mente, vi skulle have noget, der kostede lidt mere...

Anmeld

14. marts 2008

Marco2

Sidder med den varme kakao og læser de her indlæg som jo er ret uskyldige mht emne, og så begynder jeg sgu at tude????????????? Hva sker der lige for mig????

Må hellere lukke ned, komme i bad og igang.

See you, gørlz!!

AG - nu tudemarie

Anmeld

14. marts 2008

Lise

Hvis jeg nooogeninde bliver gift (u never know...kæresten siger: vi kan da bare lige smutte på rådhuset og få det ordnet, og jeg siger: jeg skal sgu ikke giftes før jeg bliver friet til! Basta! Og det skal ikke bare "ordnes" - der skal sgu være fest og gæster...nå, det var ikke det det handlede om) så ville jeg kunne skrive en kilometerlang ønskeliste :D Ork, der er bare så mange ting her i verden jeg kunne tænke mig, men som jeg ikke har råd til... først og fremmest at få gjort en masse ved vores gamle hus og den jordbunke vi kalder vores have. En gartner kunne være superfedt! God ide! Vi skal også bruge en ny indkørsel, carport og skur - og nogle hænder til at få det lavet. Og så elsker jeg at lave mad og have gæster, så flotte fade, skåle, vaser (samler lidt på Holmegaard), flere vinglas (har nok smadret et enkelt eller to), mere bestik af det vi har i forvejen (Kay Bojesen), maskiner der kan bage, hakke, snitte, koge, dampe..haha, har et stort køkken nu - vil ha maskiner til det hele... Flere spisebordsstole (har Wegner, men kunne bruge fire mere) Og kroophold, kur/spa-weekend, weekend i Rom, eller et par shoppedage i NYC 8D Det var lige hvad jeg kunne finde på nu................. men det er jo slet ikke mig der skal giftes... :$

Anmeld

14. marts 2008

birgittemarie

Marco2 skriver:

Sidder med den varme kakao og læser de her indlæg som jo er ret uskyldige mht emne, og så begynder jeg sgu at tude????????????? Hva sker der lige for mig????

Må hellere lukke ned, komme i bad og igang.

See you, gørlz!!

AG - nu tudemarie

Hov! Hvad var nu det for en? Har du fundet ud af hvorfor, du blev ked, bette pige?

Vi ønskede os en bas, store fåreskind, billetter til Lisa Ekdahl, vielsesringe, som vi fik på forskud af Michaels forældre, et birketræ, min far havde stående i haven til at brænde og en leje af hytten, hvor vi holdt fest, som vi fik af min mor. Ellers ønskede vi os gavekort til musikbutikker og andre steder, hvor vi manglede noget.
Og nu vågner Nova Maria... igen...
Knus fra Birgitte

Anmeld

14. marts 2008

birgittemarie

Hej igen, glemte hvorfor jeg egentligt blandede mig, da jeg faldt hen i egne minder om bryllup ;)

Loggi: Så du Aftenshowet på DR i går eller her til middag? Der var den fedeste røde brudekjole, som du kunne være helt enormt flot i!! Minus det ubestemmelige tyl på armene... Hvis du ikke så det, så se det lige her: http://www.dr.dk/odp/player.aspx?guid=F6D53B3D-619 E-44EC-B3F5-42267877E32A&surl=http%3A//www.dr.dk/F orms/Published/PlaylistGen.aspx%3Fqid%3D625268%26o dp%3Dtrue&mt=programstab&furl=default.aspx%3Ftempl ate%3Dprogramserie%26guid%3D12637D22-E8C3-44FF-BA9 1-E9838231DE72%26autoplay%3D1%26back%3Ddefault.asp x%253ftemplate%253dprogrammer&skin=default&templat e=se_seneste&guid=12637D22-E8C3-44FF-BA91-E9838231 DE72

Hæhæhæ- sikke et langt link...

Knus fra Birgitte og Nova Maria det slemme ikke sovende vilddyr (L)

Anmeld

14. marts 2008

Nadi

Hvis I kun "mangler" penge og det er det eneste I ønsker jer, hvorfor så ikke oprette en bryllupskonto hvor gæster og andre der har lyst til at giv jer noget kan sætte penge ind på?? Det ville jeg gøre hvis jeg var jer for så kan I jo selv bestemme hva de skal bruges til og så slipper I for gaver som I ikke ønsker jer.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.