Hvis jeg nooogeninde bliver gift (u never know...kæresten siger: vi kan da bare lige smutte på rådhuset og få det ordnet, og jeg siger: jeg skal sgu ikke giftes før jeg bliver friet til! Basta! Og det skal ikke bare "ordnes" - der skal sgu være fest og gæster...nå, det var ikke det det handlede om) så ville jeg kunne skrive en kilometerlang ønskeliste :D Ork, der er bare så mange ting her i verden jeg kunne tænke mig, men som jeg ikke har råd til... først og fremmest at få gjort en masse ved vores gamle hus og den jordbunke vi kalder vores have. En gartner kunne være superfedt! God ide! Vi skal også bruge en ny indkørsel, carport og skur - og nogle hænder til at få det lavet. Og så elsker jeg at lave mad og have gæster, så flotte fade, skåle, vaser (samler lidt på Holmegaard), flere vinglas (har nok smadret et enkelt eller to), mere bestik af det vi har i forvejen (Kay Bojesen), maskiner der kan bage, hakke, snitte, koge, dampe..haha, har et stort køkken nu - vil ha maskiner til det hele... Flere spisebordsstole (har Wegner, men kunne bruge fire mere) Og kroophold, kur/spa-weekend, weekend i Rom, eller et par shoppedage i NYC 8D Det var lige hvad jeg kunne finde på nu................. men det er jo slet ikke mig der skal giftes... :$
Anmeld